واکنش به انتقال باقری به استقلال

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان نسبت به جدایی برخی بازیکنان این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش جهان مانا ، فرشید باقری یکی از اهداف نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال است که تجربه چهار سال و نیم بازی برای آبی پوشان پایتخت را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دارد ولی بعید نیست پس از سه فصل دوباره به تیم محبوبش برگردد و از جمع نارنجی پوشان رفسنجان جدا شود.

باقری که قهرمانی در جام حذفی و دو دوره نایب قهرمانی در لیگ برتر را همراه با استقلال تجربه کرده، در نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ بیستم از جمع آبی پوشان جدا شد و به گل‌گهر سیرجان پیوست و پس از آن هم برای مس رفسنجان به میدان رفت، اما حالا شانس بازگشت به استقلال را دارد که البته نیازمند رضایت باشگاه مس است.

حسین پورمحمدی، مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان ، در خصوص احتمال جدایی فرشید باقری و پیوستن او به استقلال یا پیشنهاد نساجی مازندران برای میثم تیموری عنوان کرد: فعلا به طور رسمی هیچ نامه‌ای برای درخواست بازیکن برای باشگاه ما ارسال نشده و تماسی هم صورت نگرفته، اما شاید خود بازیکن پیشنهاد داشته باشد و بگوید قصد رفتن دارم.

او یادآور شد: باید شاید بگوید من پیشنهاد دارم و می‌خواهم بروم و این موضوع در رسانه‌ها منتشر شود، اما دلیلی برای جدایی بازیکنان ما وجود ندارد و فعلا هم به طور رسمی مذاکره‌ای صورت نگرفته است.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در خصوص جدا شده‌های این تیم ابراز کرد: تا این لحظه فقط جدا شده‌های تیم محسن آذرباد و علی‌اصغر صادقی نسب هستند که البته صادقی سهمیه امید محسوب می‌شد.

پورمحمدی یادآور شد: صادقی‌نسب در حالی به پیکان رفت که ازجمله بازیکنان بومی ما بود و بخاطر اینکه در مس رفسنجان به او فرصت نمی‌رسید، تیمش را تغییر داد، وگرنه به او هم اجازه جدایی داده نمی‌شد. صادقی بازیکن بومی ما بود و دوست داشتیم جایی برود که بازی کند و مطرح شود.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیمش گفت: تا پایان امشب تکلیف سرمربی مشخص خواهد شد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه