بازگشت علی کریمی به لیست

هافبک ایرانی کایسری اسپور یکی از 11 نفر اصلی تیمش مقابل استانبول اسپور است.

به گزارش جهان مانا ، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و یکم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور که علی کریمی و سید مجید حسینی در آن عضویت دارند، از ساعت 20:30 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه کادیر هاس به مصاف تیم قعرنشین استانبول اسپور رفته است.

علی کریمی که چهار روز قبل در دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل گنچلربیرلیغی در فهرست نفرات کایسری اسپور حضور نداشت و تیمش هم شکست خورد، امشب به لیست تیمش برگشته و در ترکیب اولیه برابر استانبول اسپور دیده می‌شود.

بازگشت علی کریمی به لیست

هافبک ایرانی کایسری اسپور که در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه 19 بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده، طی هفته‌های اخیر جایگاه ثابتی داشته که امشب هم در ترکیب برابر استانبول اسپور قرار گرفته است.

سید مجید حسینی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور که در این فصل 10 بار به میدان رفته، به دلیل همراهی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا در لیست تیمش برابر استانبول اسپور حضور ندارد.

تیم فوتبال کایسری اسپور با هشت پیروزی، پنج مساوی و هفت شکست در این فصل 26 امتیاز دارد و در رده دهم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار گرفته که البته سه امتیاز از آنها کسر شده است.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه