ژاوی: اگر جام نگیریم، من باید از بارسلونا بروم!

ژاوی، سرمربی بارسلونا، می‌گوید پس حذف تیمش از جام حذفی اسپانیا آرام است و به کورس قهرمانی دو جام دیگر فکر می‌کند.

به گزارش جهان مانا، بارسلونا شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا روبروی اتلتیک بیلبائو قرار گرفت و با نتیجه 2-4 برابر این تیم شکست خورد تا از گردونه این رقابت‌ها حذف شود. 

آنها در حالی این بازی را واگذار کردند که در ثانیه 40 دروازه‌شان را باز شده دیدند اما توانستند به بازی برگردند. با این حال بیلبائو در اوایل نیمه دوم گل مساوی را زد و کار به وقت اضافه کشید که این اینیاکی و نیکو ویلیامز بودند که دو گل دیگر برای تیم‌شان به ثمر رساندند تا راهی نیمه نهایی شوند. 

ژاوی پس از پایان این دیدار در نشست خبری حضور پیدا کرد و پاسخ سوالات خبرنگاران را داد. 

شرایط بازی: ما تلاش کردیم و برابر تیمی عالی، خیلی خوب بازی کردیم. آنها در خانه دفاع قدرتمندی دارند. وقتی نتیجه مساوی شد، من متوجه شرایط سخت بازی شده بودم. ما فرصت خوبی در جریان بازی داشتیم و در تمام دقایق هجومی بودیم. بازی سختی بود اما حالا باید به لالیگا و لیگ قهرمانان فکر کنیم. ما باید سربلند باشیم چون تا پایان جنگیدیم. 

گل زودهنگام: این اتفاق به‌خاطر نبود تمرکز و اشتباهات مشخص رخ داد. فوتبال بازی اشتباهات است. پیروزی برای ما بود اما از دستش دادیم. اما به بازیکنان جوان تیمم افتخار می‌کنم. 

فرصت از دست رفته توسط لامینه یامال: از این که چنین فرصتی از دست رفت ناراحت شدم اما او خودش به همراه دیگر بازیکنان جوان تیم خلقش کرده بود. ما با سربلندی و در حالی‌که با بازیکنان جوان به میدان رفتیم حذف شدیم. 

آینده: برای قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان می‌جنگیم. من آرام هستم. مهم‌ترین جام‌ها هنوز مانده است. ما برای آنها خواهیم جنگید. 

احساسات: مشخصا احساس ناامیدی داریم. جامی را از دست دادیم که امید زیادی به فتحش داشتیم. در وقت اضافه باختیم. اتلتیک شایسته صعود بود اما من به بازیکنان جوانم که خیلی خوب بازی کردند افتخار می‌کنم. باعث تاسف است که نتوانستیم پیروز باشیم. به آنها گفتم که به‌خاطر این که تمام تلاش‌شان را کردند به آنها افتخار می‌کنم. 

 

منبع: ورزش3
دیدگاه