حمایت بیرانوند از سرمربیگری اوسمار در پرسپولیس

بحث انتخاب جانشین یحیی گل محمدی در پرسپولیس همچنان داغ است و سرخپوشان این روزها زیر نظر اوسمار ویرا تمرین می کنند.

به گزارش جهان مانا ، صبح روز گذشته خبر رسید علیرضا بیرانوند یکی از کاپیتان های پرسپولیس که به همراه تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا حضور دارد، با برخی بازیکنان پرسپولیس قصد دارند با فشار روی مدیریت باشگاه، اوسمار را جانشین یحیی گل محمدی کنند بعد از انتشار این خبر علیرضا بیرانوند یک استوری در حمایت از اوسمار ویرا منتشر کرد، البته این اقدام بیرو در فضای مجازی اعتراضات برخی هواداران را در پی داشت. همچنین وحید امیری و امید عالیشاه هم با انتشار دو استوری اعلام کردند دخالتی در انتخاب سرمربی بعدی پرپسولیس ندارند و به نوعی به اظهارات بیرانوند واکنش نشان دادند.

اما بیرو در تماسی ویدیویی نظرش را در خصوص سرمربی بعدی پرسپولیس تغییر نداد و دوباره تاکید کرد با توجه به نبود وقت کافی برای انتخاب گزینه ای ایده آل، انتخاب اوسمار ویرا منطقی به نظر می رسد و او از این گزینه استقبال می کند. البته شنیده می شود نظر هیات مدیره پرسپولیس و رضا درویش هم با علیرضا بیرانوند همسو است و آنها هم اوسمار را برای نیمکت پرسپولیس در نظر دارند.

پرسپولیس که امروز عصر برای برپایی اردوی 10 روزه راهی امارات می شود، فعلا تمریناتش را زیر نظر اوسمار ویرا برگزار می کند و به نظر می رسد بعد از این اردو در خصوص سرمربی شدن یا نشدن دستیار گل محمدی در هیات مدیره تصمیم گیری می شود.

 

دیدگاه