تنها دلخوشی نکونام در روز‌های پراسترس کیست؟

در روز‌هایی که جواد نکونام از وضعیت نقل و انتقالاتی استقلال راضی نیست و این مساله را در مصاحبه اخیر خود علیه مدیران باشگاه نیز نشان داد، حضور رافائل سیلوا اتفاق خوبی برای او و استقلالی‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش جهان مانا ، رافائل سیلوا تنها بازیکن تازه وارد استقلال در نقل و انتقالات زمستانی است که خودش را برای بازی‌های نیم فصل دوم آماده می‌کند.

مدافع برزیلی استقلال که در ابتدای فصل به خاطر پرداخت نشدن مطالباتش از ایران رفت و به فیفا شکایت کرد و توانست حکم بگیرد، با پیشنهاد استقلال برای بازگشت مواجه شد و قبول کرد به جای آنکه در خانه بنشیند و پولش را بگیرد، به ایران برگردد و برای آبی‌پوشان به میدان برود.

سیلوا از حدود یک هفته قبل به ایران برگشته و کارش را برای مسابقات آینده استقلال جلو می‌برد. او تنها ورودی استقلالی‌ها در نقل و انتقالات زمستانی است و به نوعی تنها دلخوشی نکونام در روز‌هایی محسوب می‌شود که هیچ‌کدام از نفرات مورد نظرش جذب نشده‌اند.

مدافع برزیلی استقلال به واسطه ماه‌ها دوری از تمرینات تیمی از نظر جسمانی کمی عقب‌تر از سایر بازیکنان استقلال است و به همین خاطر تمرینات ویژه‌ای را انجام می‌دهد تا بتواند به شرایط خوب برگردد. سیلوا انگیزه زیادی دارد تا در آینده‌ای نزدیک بتواند به ترکیب استقلال برسد و دوباره در قلب دفاع آبی‌ها خوش بدرخشد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه