آیا رونالدو مقابل رئال بازی می‌کند؟

رئال مادرید از النصر برای بازی دوستانه در سانتیاگو برنابئو دعوت کرد.

به گزارش جهان مانا ، هواداران رئال مادرید ممکن است برای آخرین بار در زندگی‌شان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ رئال را در سانتیاگو برنابئو ببینند. بر اساس اخبار احتمالا کریستیانو رونالدو بار دیگر مقابل هزاران هوادار در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بازی خواهد کرد.

در سال ۲۰۲۴ لوس بلانکوس استادیوم خانگی بازسازی‌شده خود را معرفی خواهد کرد. اگرچه قرار بود این استادیوم سال گذشته رونمایی شود، اما همه چیز کندتر از حد انتظار پیش رفته است. طبق گزارش‌ها، این تیم از النصر دعوت کرده است تا به هواداران خود یک هدیه خاطره‌انگیز بدهد.

پیش از این گزارش‌هایی درباره بازی النصر برابر رئال منتشر شده بود. طبق گزارش‌ها، فدراسیون فوتبال اسپانیا در نظر دارد به النصر اجازه دهد تا در یک تورنمنت کوچک در اسپانیا مقابل تیم‌هایی مانند رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید شرکت کند.

کریستینا رونالدو

باید دید النصر پیشنهاد رئال برای بازی دوستانه در مادرید را قبول خواهد کرد یا خیر. رئال کاملا مشتاق این بازی است. آنها قصد دارند به‌زودی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را افتتاح کنند و فکر می‌کنند کریستیانو رونالدو و یارانش حریف ایده‌آلی برای بازی افتتاحیه این ورزشگاه خواهند بود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه