تاکتیک استقلال در زمستان: خودتان رضایت بگیرید!

باشگاه استقلال به بازیکنان مدنظرش اعلام کرده خودشان برای دریافت رضایت‌نامه از باشگاه‌شان اقدام کنند.

به گزارش جهان مانا ، استقلال تهران تاکنون رافائل سیلوا و جلال‌الدین ماشاریپوف را به طور قطعی به خدمت گرفته ولی تلاش آنها برای جذب بازیکنان داخلی بی‌ثمر بوده و عدم رضایت باشگاه‌ها موجب شده تا نفرات مدنظر جواد نکونام نتوانند آبی پوش شوند و این مسئله بیشتر بخاطر عدم مکاتبه دقیق آنها با طرف مقابل صورت گرفته است.

باشگاه استقلال یک تاکتیک عجیب را در نقل و انتقالات زمستانی در پیش گرفته و آن هم عدم مکاتبه رسمی و کتبی با طرف مقابل است و آنها به بازیکنان مدنظرشان عنوان می‌کنند که خودشان برای دریافت رضایت نامه اقدام نمایند و در صورت انجام این اتفاق، با آنها قرارداد می‌بندند و نمونه زیادی برای این مورد وجود دارد.

علی خطیر، مدیرعامل باشگاه یا عوامل منتسب به این تیم طی هفته‌ها و روزهای اخیر با بازیکنان مدنظر نکونام تماس گرفتند تا آنها را آبی پوش کنند، اما عدم مکاتبه رسمی کاری کرده تا مذاکرات‌شان فعلا برای جذب بازیکنان داخلی هیچ نتیجه‌ای نداشته باشد.

شاید اگر باشگاه استقلال برای جذب بازیکنان مدنظرش به باشگاه‌های طرف مقابل نامه رسمی بزند و مکاتبه داشته باشد، با جابه‌جایی بازیکن بین طرفین موافقت شود ولی عدم ارسال نامه کاری کرده تا فعلا دو خرید خارجی برای آبی پوشان به ثبت برسد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار