پیشنهاد باشگاه سوپرلیگی ترکیه به بیرانوند

دروازه‌بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهادی از سوپر لیگ ترکیه مواجه شده است.

به گزارش جهان مانا، تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ حضور یافت و در مرحله نیمه نهایی با واگذاری نتیجه به تیم ملی قطر از صعود به دیدار پایانی باز ماند و به کشور بازگشت.

در این دوره از مسابقات، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان اصلی تیم ملی بود و در تمام دیدارها برای ایران به میدان رفت و با واکنش‌هایی که از خود نشان داد توانست عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد.

بیرانوند که تحت قرارداد با تیم پرسپولیس است با پیشنهادی از باشگاه آدنادمیر ترکیه مواجه شده که مربوط به انتهای فصل می‌شود و به ادامه حضور بیرانوند در نیم فصل دوم لیگ برتر در پرسپولیس مربوط نمی‌شود.

بیرانوند یک فصل دیگر با سرخ‌پوشان قرارداد دارد و هر باشگاهی که خواهان جذب وی است باید مبلغی را برای صدور رضایت‌نامه این دروازه‌بان به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند. این اتفاقات شباهت عجیبی به نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر در فصل ۹۹-۱۳۹۸ دارد که بیرانوند در آن مقطع از باشگاه آنتورپ بلژیک پیشنهاد همکاری دریافت کرد و در انتهای فصل باشگاه پرسپولیس با دریافت مبلغی رضایت‌نامه بیرانوند را صادر کرد و او پس از ۴ سال حضور در این تیم از جمع سرخ‌ها جدا شد.

قرار است مدیران پرسپولیس در خصوص درخواست باشگاه ترکیه‌ای برای جذب بیرانوند تصمیم‌گیری کنند و بعید نیست با توجه به مشکلات مالی که در این باشگاه وجود دارد آنها به درخواست باشگاه آدنادمیر پاسخ مثبت دهند.

 

 

منبع: مهر
دیدگاه