کالوین فیلیپس: وقتی گواردیولا به من گفت چاق، نابود شدم!

کالوین فیلیپس، هافبک وستهم، درباره روزهای سختی که در منچسترسیتی داشت صحبت کرده است.

به گزارش جهان مانا ، فیلیپس پس از سپری کردن 18 ماه سخت و پر فراز و نشیب در منچسترسیتی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از این باشگاه جدا شد و به وستهم پیوست. 

گواردیولا در طول دوران حضور این بازیکن در جمع بازیکنان سیتی چندان از او رضایت نداشت و پیش از این از اضافه وزن او و نارضایتی‌اش از این موضوع صحبت کرده بود که به نظر می‌رسد باعث ناراحتی شدید این هافبک شده بود. 

فیلیپس در گفتگو با سان درباره شرایطش در سیتی اظهار داشت: «پس از جام جهانی احتمالا سخت‌ترین لحظات عمرم را سپری کردم، زمانی که پپ آمد و گفت که من اضافه وزن دارم و چاق هستم. او حق داشت این کار را کند اما می‌توانست به شکل متفاوتی این کار را انجام دهد. 

 کالوین فیلیپس + پپ گواردیولا

پپ از این که من زودتر به تمرینات اضافه نشده بودم ناراحت بود اما این مسئله مربوط به اشتباهی بود که در برقراری ارتباط بین کارمندان باشگاه و من به وجود آمد. او می‌خواست من یک روز پس از پایان تورنمنت برگردم و در دیدارهای دوستانه حضور داشته باشم. 

من هرگز اطلاعی در این زمینه دریافت نکردم و اگر می‌دانستم حتما می‌رفتم. این سوتفاهم بود. او از این که من با 1.5 کیلوگرم بیشتر از وزن خودم برگشتم بسیار ناراحت شد. این رفتارش ضربه بزرگی به اعتماد به نفس من زد و خانواده‌ و خصوصا مادرم هم بسیار ناراحت شدند.»

 

منبع: ورزش3
دیدگاه