استقبال ویژه از حسین حسینی در تمرین استقلال + عکس

دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال از امروز در محل تمرین تیمش حضور یافت و با هم‌تیمی‌هایش دیدار کرد.

به گزارش جهان مانا ، با وجود اینکه چند روزی از بازگشت اعضای تیم ملی به ایران می‌گذرد، اما روزبه چشمی و سیدحسین حسینی دو ملی‌پوش استقلال از جواد نکونام چند روز مرخصی گرفتند تا دیرتر به تمرینات اضافه شوند.

این دو ستاره بعد از پایان نیم فصل اول همراه تیم ملی به اردو رفتند و در جام ملت‌ها حاضر بودند و هیچ استراحتی نداشتند. به همین خاطر به استراحتی کوتاه رفتند و چند روز در کنار خانواده‌شان بودند.

با این حال حسینی امروز به محل تمرین استقلال رفت و مورد استقبال اعضای تیم قرار گرفت. کاپیتان باتجربه استقلال که بعد از حدود یک ماه در کمپ استقلال آفتابی شده بود، برخوردی گرم با هم‌تیمی‌ها و اعضای کادرفنی داشت. در ویدئویی که باشگاه استقلال به مناسبت بازگشت حسینی منتشر کرده، حس دلتنگی استقلالی‌ها برای حسینی به خوبی مشاهده می‌شود.

بازگشت حسینی به تمرینات استقلال اتفاق خوبی برای جواد نکونام محسوب می‌شود. گلر باتجربه آبی‌ها حالا خودش را برای مسابقه با نفت آبادان آماده می‌کند و امیدوار به ادامه موفقیت‌هایش در عرصه باشگاهی است.

با اعلام باشگاه استقلال روزبه چشمی کاپیتان دوم آبی‌ها که در جام ملت‌ها حاضر بود، از فردا (دوشنبه) در محل تمرین حضور پیدا می‌کند و کارش را با استقلالی‌ها از سر می‌گیرد.

استقبال ویژه از حسین حسینی در تمرین استقلال

استقبال ویژه از حسین حسینی در تمرین استقلال

استقبال ویژه از حسین حسینی در تمرین استقلال

استقبال ویژه از حسین حسینی در تمرین استقلال

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار