رافائل ، مرد اول تمرین پرسپولیس!

رافا تولدو امروز مرد اول تمرین سرخ‌ها بود.

به گزارش جهان مانا ، رافائل گونزالوس تولدو، مربی برزیلی جدید پرسپولیس، در حالی به تمرینات این تیم اضافه شد که سرخ‌ها در بازی تدارکاتی مقابل آریو اسلامشهر به میدان رفتند و سپس یک روز تمرینات تعطیل بود.

در واقع تمرینات پرسپولیس برای اولین مسابقه رسمی خود در نیم فصل دوم مقابل آلومینیوم اراک از امروز استارت خورد و کار جدی اوسمار و همکارانش از تمرین امروز آغاز شد.

در این میان رافا تولدو که هنوز بازیکنان پرسپولیس را نمی‌شناسد و از روی یادداشت‌های کوچک آنها را برای آیتم‌های تمرینی تقسیم می‌کند، ظاهرا امروز مرد اول تمرین بوده و طراحی تمرین کرده است.

این کاری بود که قبل‌تر خود اوسمار در زمان سرمربیگری گل‌محمدی انجام می‌داد، اما حالا یک مربی دیگر از برزیل وظیفه‌اش را به دوش می‌کشد.

البته رافا تولدو هم مثل خود اوسمار کار سختی در پرسپولیس دارد، چرا که در فاصله کوتاهی از شروع مسابقات رسمی به این تیم پیوست و تا بخواهد با تیم و شرایط فنی تک تک بازیکنان و جو حاکم بر لیگ ایران آشنا شود زمان زیادی خواهد برد.

رافا تولدو امروز مرد اول تمرین سرخ‌ها بود.

اوسمار تابستان سال گذشته در فاصله حدود دو هفته قبل از شروع فصل به پرسپولیس پیوست و حالا تولدو در وضعیتی مشابه و در میانه فصل به پرسپولیس پیوسته است.

این مربی غیر از تیم‌های کوچک برزیلی در لیگ دسته دوم اتریش کار کرده و باید دید چقدر می‌تواند به اوسمار کمک کند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه