«مادرید کهکشانی» در راه است

رئال مادرید آماده بستن تیمی قدرتمند برای فصل جدید آماده می‌شود و خرید کیلیان‌ ام‌باپه مهم‌ترین فعالیت تابستانی این تیم اسپانیایی است.

به گزارش جهان مانا، همان طور که در فیلم Leave the World Behind (دنیا را بگذار و بگذر) یک فروند کشتی اقیانوس‌پیما در حال نزدیک‌شدن بود، رئال مادرید کهکشانی نیز هر روز نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود؛ توقف‌ناپذیر و اجتناب‌ناپذیر. اگر فیلم را تماشا کرده باشید، می‌دانید که سرانجام چه می‌شود. واقعیت این است که رئال مادرید از هم‌اکنون موضوع خرید ام‌باپه را تمام‌شده می‌داند و پاری‌سن‌ژرمن نیز همین نظر را دارد.

کهکشانی‌ها، قسمت دوم؛ اگرچه با تفاوت‌های ظریف

در دوره قبل (کهکشانی‌های اول) بازیکنان بزرگی که خریداری می‌شدند نزدیک ۳۰ سال داشتند (برای مثال زیدان در ۲۹ سالگی و فیگو در ۲۷ سالگی) قرارداد بستند ولی کهکشانی‌های نسل دوم از این نظر متفاوت‌اند و بازیکنانی که قرارداد می‌بندند بیشتر از ۲۵ سال ندارند. این عصر جوان‌ترهاست. کورتوآ، میلیتائو، دیویس و ام‌باپه ستارگان جوان تیم مادرید برای فصل جدیداند.

بخش به بخش جلو برویم. همه چیز از پنجشنبه هفته پیش شروع شد و کیلیان ام‌باپه به سران پاری‌سن‌ژرمن اطلاع داد که اول ژوئیه از پاریس پرواز خواهد کرد. اگر چه در مثل همه راه‌ها به رم ختم می‌شوند ولی راه او به مادرید ختم خواهد شد.

دیویس؟ قرارداد او با بایرن سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد. بنابراین تابستان امسال قراردادش باید تمدید شود؛ با اینکه تصمیم به رفتن خواهد گرفت. دیویس دستمزد ۱۳ میلیون یورویی برای تمدید قراردادش می‌خواهد و باشگاه حاضر به قبول این شرط نیست. این در حالی است که مادرید به‌شدت خواهان اوست و قصد دارد ۵۵ میلیون برایش بپردازد.

باید به او دو بازیکن دیگر را نیز اضافه کرد: تیبو کورتوآ و ادر میلیتائو. دروازه‌بان بلژیکی به خاطر پارگی رباط صلیبی مدت‌ها از فوتبال دور است. ادر میلیتائو نیز همین شرایط را دارد و او نیز برای فصل بعد به میادین بازخواهد گشت و هر دو دویست درصد آماده خواهند بود.

مادرید کهکشانی

صورت فلکی

ترکیب رئال مادرید برای فصل بعد صورت فلکی خواهد بود. یک رئال مادرید پرستاره در دفاع و حمله. تیبو کورتوآ درون دروازه، دنی کارواخال، ادر میلیتائو، رودیگر و دیویس در خط دفاع خواهند بود. آلابا را نیز باید به این ترکیب اضافه کرد. بحث درباره پست بازی ام‌باپه بی‌اساس است چون آنچلوتی می‌تواند ۲-۴-۴ بازی کند و از وینیسیوس و ام‌باپه در خط حمله بهره ببرد.

کروس... اگر تمدید کند؟

در خط هافبک باید تصمیم نهایی گرفته شود: کاماوینگا یا شوآمنی. اگرچه کارلتو شوآمنی را در این پست بیشتر قبول دارد اما نظر هواداران روی اولی است. فقط یکی از این دو می‌تواند کنار کروس قرار گیرد که بعید است چهار ماه آینده تصمیم به خداحافظی از فوتبال بگیرد. مرکز زمین فصل بعد برای او خواهد بود، والورده سمت راست و بلینگام سمت چپ این هافبک آلمانی قرار خواهند گرفت.

ام‌باپه و وینیسیوس

قربانی بزرگ حضور ام‌باپه در رئال‌ مادرید رودریگو خواهد بود، چون کیلیان در پست او بازی می‌کند و با وینیسیوس در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. آنچلوتی به این دو در زمین آزادی خواهد داد. رئال فصل بعد همچنین نیمکتی تماشایی خواهد داشت. لونین، آلابا، شوآمنی (یا کاماوینگا)، آردا گولر، براهیم دیاز، رودریگو و اندریک. رئال مادرید در حال شکل‌دادن یک کهکشان واقعی است. اگرچه همه می‌دانند نام‌ها به‌تنهایی عنوان‌ها را کسب نمی‌کنند. آن چرخ دنده طلایی باید کار کند. در حال حاضر ابرکشتی اقیانوس‌پیما در حال نزدیکی است؛ مثل فیلم دنیا را بگذار و بگذر.

 

 

منبع: ايسنا
دیدگاه