ترابی: خسته بودیم، درجا خوابیدیم!

مهدی ترابی درمورد شادی گل جالبش در بازی با تراکتور صحبت کرد

به گزارش جهان مانا ، مهدی ترابی که موفق شد گل دوم پرسپولیس به تراکتور را بزند در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: به نظرم امروز بازی خیلی خوبی انجام دادیم و توانستیم ۳ امتیاز هم بگیریم. تبریک به هواداران جای‌شان خالی بود و خداراشکر که شرمنده نشدیم.

ترابی درباره گل خود به تراکتور گفت: با لطف خدا و کمک بچه‌های تیم توانستم گل بزنم.

او درباره شادی پس از گل پرسپولیس گفت: خسته بودیم و همان جا خوابیدیم. من خودم چون دیدم توپ گل شد خوابیدم!

مهدی ترابی دلیل انگیزه بالای خود را اینگونه عنوان کرد: چون در بازی قبل نتیجه خوبی نگرفته بودیم این بازی انگیزه زیادی داشتیم و شرمنده هواداران نشدیم. امیدوارم روند خوب‌مان ادامه داشته باشد.

او درباره محرومیت بیرانوند در بازی بعد بیان کرد: یک گلر جوان خیلی خوب داریم که شما ندیدید و قطعا می‌تواند کمک‌مان کند. مطمئن باشید که از عملکردش شگفت‌زده خواهید شد.

ترابی درمورد حمله شجاع به اصحاب رسانه گفت: انتقاد اگر منطقی باشد خب پذیرفته می‌شود و هر کس نظر خودش را دارد من نمی‌دانم آقای شجاع خلیل‌زاده چه گفته است.

او درباره استفاده نکردن قلعه‌نویی از او در مقابل تیم قطر گفت: آقای قلعه‌نویی و هیچ شخص دیگری درآن روز دوست نداشت بازی را ببازیم و قطعا آقای قلعه‌نویی در آن لحظه فکر می‌کردند که این بهترین تصمیم است و مطمئن باشید اگر همان توپ‌ها به گل می‌رفتند الان همه جشن ملی راه انداخته بودند اما قسمت نبود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه