آخرین وضعیت مصدومیت سه ستاره سپاهان

دیدار برابر استقلال در شرایطی با شکست خاتمه پیدا کرد که نگرانی جدی میان سپاهانی درباره وضعیت سه بازیکن این تیم ایجاد شد.

به گزارش جهان مانا ، یک روز پیش از دیدار حساس سپاهان و استقلال خبر تلخی از اردوی طلایی پوشان اصفهانی به رسانه‌ها انتقال داده شد و براساس آن محمد کریمی به دلیل مصدومیت فرصت حضور در این دیدار مهم را از دست داد؛ دیداری که درنهایت با ششمین شکست متوالی تیم مورایس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تمام شد و جای خالی محمد کریمی کاپیتان تیم به شدت احساس شد.

در جریان این مسابقه هم فرشاد احمدزاده در دقیقه 8 برخورد شدیدی به تیرک دروازه استقلال داشت که سبب شد این بازیکن جای خود را با شروع نیمه دوم به علی اصغر اعرابی بدهد.

درنهایت سومین بازیکنی که در اردوی سپاهان نگرانی زیادی ایجاد کرد، آریا یوسفی بود که پس از ورود به زمین در ابتدای نیمه دوم، در دقایق پایانی مسابقه نتوانست به کار ادامه بدهد و او را با برانکارد به بیرون از زمین انتقال دادند.

برای آگاهی از وضعیت این سه بازیکن مهم سپاهان در آستانه 4 بازی مهمی که این تیم تا پایان سال دارد، با عباس ربیعی پزشک سپاهان تماش گرفتیم که او خبر خوشی برای هواداران اصفهانی داشت.

آخرین وضعیت مصدومیت سه ستاره سپاهان

عباس ربیعی در گفتگوی کوتاهی که با خبرنگار ما داشت، وضعیت فرشاد احمدزاده و آریا یوسفی را خوب ارزیابی کرد و تاکید داشت که مشکلی برای حضور این دو بازیکن در دیدار بعدی طلایی پوشان اصفهانی که 14 اسفندماه در ورزشگاه نقش جهان و در چارچوب دیدار معوقه جام حذفی برابر شمس آذر برگزار خواهد شد، وجود ندارد.

 آخرین وضعیت مصدومیت سه ستاره سپاهان

از دکتر ربیعی درباره وضعیت کریمی هم پرسیدیم که او درباره شرایط کاپیتان سپاهان هم خوش بینانه صحبت کرد و گفت مصدومیت کریمی گرفتگی پا بوده و او هم تا دیدار بعدی تیم آماده و در دسترس کادر فنی خواهد بود.

با این وصف در شرایطی که سپاهانی‌ها به پیروزی در جام حذفی و بازگشت به روند پیروزی نیاز مبرمی دارند، جدی نبودن مصدومیت آریا یوسفی، محمد کریمی و فرشاد احمدزاده خبر بسیار مهمی به شمار می‌رود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه