ترابی: آقای درویش همین فردا سر تمرین بیا!

ترابی می‌گوید اگر برای خرید بازیکن جدید پول هست چرا برای بازیکنان قدیمی نیست و به این شکل به درویش اعتراض کرد.

به گزارش جهان مانا ، مهدی ترابی درباره بازی امروز پرسپولیس با ذوب آهن گفت: می‌دانستیم که امروز مقابل تیم ذوب آهن یک کار سختی را در پیش داریم و تیم را آنالیز کرده بودم و خدا را شکر به ۳ امتیازش رسیدیم. عذرخواهی می‌کنم چون می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. خود من یکی دو صحنه سهل‌انگاری کردم و متاسفانه نتوانستیم گل بیشتری بزنیم‌. تبریک می‌گویم و امیدوارم بازی‌های بعد جبران کنیم.

او درباره اضافه شدن بازیکنان جدید گفت: امروز اولین روزی بود که بازیکنان جدید مجوز گرفتند و امیدواریم بتوانند در ادامه لیگ به ما کمک کنند. به امیر، گلر تیم، تبریک می‌گویم. بازی قبل مصاحبه کردیم که شگفت‌زده می‌شوید و دیدید که دروازه‌بان خیلی خوبی بود.

ترابی درباره استقبال کم هواداران از بازی گفت: استقبال امروز به دلیل شرایط آب و هوایی کم بود. برای خودمان هم سرد بود و درک می‌کنیم. وظیفه ما تشکر از هواداران است و ممنونیم که آمدند.

ترابی درباره وضعیت تیم گفت: ما به بازی خودمان نگاه می‌کنیم و فعلا کاری به رقبا نداریم. هر بازی حکم فینال دارد. امیدوارم که تا پایان فصل ۳ امتیازها را جمع کنیم.

او درباره هجمه از سوی هواداران به سمت اوسمار، سرمربی جدید پرسپولیس را اینگونه توصیح داد: هجمه‌ها توخالی بود و الان می‌بینید که عملکرد خوبی داشتند و اگر بازی اول بدشانسی نمی‌آوردیم می‌توانستیم مساوی کنیم. مطمئن باشید عملکردمان بهتر می‌شود.

ترابی درمورد مطالبات تیم خطاب به درویش ادامه داد: از آقای درویش می‌خواهیم که هرچه سریع‌تر مشکلات باشگاه را حل کنند. می‌خواهیم فردا سر تمرین ایشان را ببینیم تا برای بچه ها توضیح بدهند‌. آقای درویش بچه‌ها خیلی تحت فشار هستند لطفا فردا سر تمرین حضور داشته باشید و به بچه‌ها توضیح بدهید. دوست نداریم اتفاقی بیفتد که از دست بچه‌ها خارج شود. دوست داریم پرداختی‌ها زودتر حل بشود. فکر می‌کنم ۳۰یا ۳۲ درصد دریافتی نیم فصل داشتیم‌ در صورتی که تیم‌های دیگر حداقل ۵۰-۶۰درصد دریافتی داشتند. متاسفانه همه بچه‌ها از آپشن‌های قرارداد سال گذشته طلبکارند.

او همچنین درباره نقل و انتقالات خوب تیم گفت: فصل نقل و انتقالات همه تیم‌ها بازیکن می‌گیرند. همیشه بازیکنی که از قبل در تیم است مظلوم‌تر واقع می‌شود‌. درست نیست بگویم ولی همه بچه‌ها طلب دارند و یک کلمه حرف نمی‌زنند. دوست داریم از سمت باشگاه اتفاق مثبتی بیفتد تا بچه‌ها خوشحال شوند ولی اتفاقی نمیفتد. باید بازیکن بگیرند ولی همه بازیکنان می‌گویند اگرپول هست چرا برای ما نیست. بجه ها زحمت کشیدند و سال گذشته سه قهرمانی آوردند باید به این‌ها هم نگاه کرد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه