پشت پرده نامه کمیته انضباطی استقلال به نکونام + عکس

شب گذشته نامه ای در فضای مجازی دست به دست شد مبنی بر اینکه جواد نکونام به کمیته انضباطی استقلال احضار شده، آن هم در حالی که بخش تاریخ این نامه بریده شده بود! به نظر می رسد عده ای در تلاش هستند هر طور شده آرامش استقلال را از بین ببرند...

به گزارش جهان مانا ، درست بلافاصله بعد از شکست استقلال مقابل مس رفسنجان در جام حذفی، یک نامه در فضای مجازی منتشر که خبر از احضار جواد نکونام به کمیته انضباطی باشگاه استقلال بابت صحبت های بعد از بازی با نفت آبادان می داد.

نکته عجیب در خصوص انتشار این نامه برش خوردن بخش تاریخ آن است. در نامه نوشته شده جواد نکونام به دلیل نقض ماده 34 آیین نامه باشگاه استقلال و استعمال الفاظ و عبارات نامناسب و توهین آمیز در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با استقلال در روز 27 بهمن، باید دفاعیاتش را به کمیته انضباطی باشگاه ارائه دهد.

این نامه درست بعد از بازی با نفت آبادان به جواد نکونام ابلاغ شده است اما نکته عجیب و سوال برانگیز انتشار نامه بعد از شکست استقلال مقابل مس رفسنجان از سمت برخی اشخاص است. حتی روزبه چشمی شب گذشته در میکسدزون ورزشگاه گفت:

برخی شیطنت ها در باشگاه طی یکی دو روز گذشته رخ داده است!

شنیده ها از رختکن استقلال حاکی از آن است که موضوع ابلاغ نامه به بازیکنان تیم نیز در همین روزهای اخیر منتقل شده، نه همزمان با ابلاغ نامه!

همچنین شب گذشته یک خبرگزاری خبر از فرا خواندن خبرنگاران به فرودگاه مهرآباد جهت پوشش مصاحبه جواد نکونام داد. مصاحبه ای که به نظر می رسد بعد از انتشار این اخبار و واکنش ها به انتشار نامه، منتفی شد.

سوال اینجاست چرا پس از اعلام حمایت از جواد نکونام در کانال رسمی باشگاه استقلال، چنین نامه ای آن هم با برش خوردن تاریخ در فضای مجازی منتشر می شود.

آیا برخی قصد دارند، آرامش نسبی که طی یکی دو هفته اخیر در باشگاه استقلال حاکم شده، بار دیگر بر هم بخورد؟

پشت پرده نامه کمیته انضباطی استقلال به نکونام

دیدگاه