فدریکو ردوندو: فقط به خاطر مسی به اینترمیامی آمده‌ام!

فدریکو ردوندو، ستاره جدید اینترمیامی، اعتراف کرد که برای داشتن شانس بازی کنار لیونل مسی به اینتر میامی پیوسته است.

به گزارش جهان مانا ، این ملی پوش زیر 23 سال آرژانتین ماه گذشته انتقال خود را به باشگاه فلوریدا جنوبی را تکمیل کرد و پس از امضای قرارداد با اینترمیامی با لیونل مسی همبازی خواهد شد. به طور طبیعی، ردوندو هموطنش را "بهترین بازیکن تاریخ" دانست و اعتراف کرد که حضور او در میامی بر تصمیمش در انتقال به MLS تاثیر گذاشته است.

ردوندو در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود به عنوان بازیکن میامی، جایی که پیراهن شماره 55 را خواهد پوشید، به خبرنگاران گفت: "این تیمی پر از ستاره و باشگاهی بسیار جاه طلب بوده که به دنبال کسب عناوین و رقابت در اوج است. این موضوع توجه من را به خود جلب کرد. واضح است که حضور مسی در این باشگاه نقش مهمی در تصمیم من داشت. او بهترین بازیکن تاریخ است و اینکه بتوانم تمرینات را با او به اشتراک بگذارم برایم یک رویا است. 

من قبلاً مسی را از نزدیک دیده ام چون با تیم بزرگسالان آرژانتین تمرین کرده ام و توانستم با او عکس بگیرم. من همیشه بازی او را تماشا کرده ام، اما اولین باری که در تلویزیون دیدمش را به خاطر نمی آورم. "

ردوندو، پسر فرناندو ستاره سابق رئال مادرید و آث میلان است و پس از تایید ویزایش، از روز دوشنبه برای حضور در ترکیب در دسترس تاتا مارتینو خواهد بود. او جای هموطنش فاکوندو فاریاس را خواهد گرفت که به دلیل مصدومیت رباط صلیبی در این فصل از میادین دور خواهد بود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه