روشنایی: چرا زمان بازی با استقلال تغییر نکرد

سرپرست استقلال خوزستان مدعی است درخواست رسمی این باشگاه برای تغییر زمان بازی با استقلال به شکلی عجیب رد شده است.

به گزارش جهان مانا ، باشگاه استقلال خوزستان طی هماهنگی با شورای تامین خواستار تغییر ساعت بازی این تیم برابر استقلال شده بود. موضوعی که این باشگاه با ارسال نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ نیز آن را درخواست کرده بود که البته مورد موافقت قرار نگرفت.

بهمن روشنایی سرپرست باشگاه استقلال خوزستان با اشاره به این موضوع گفت: با توجه به شرایط نور مسیر برای حضور هواداران عزیز و خطرات احتمالی از این جهت خواستار این شده بودیم که ساعت برگزاری بازی زودتر شود.

وی ادامه داد: متاسفانه سازمان لیگ آن را رد کرد و مورد موافقت قرار نگرفت و اعلام کرد این شرایط وجود ندارد. اما در اتفاقی عجیب امروز شاهد بودیم به سادگی ساعت سه بازی تغییر کرد. اینکه چرا این موضوع تنها برای باشگاه استقلال خوزستان امکان‌پذیر نیست امیدوارم با پاسخ روشنی همراه باشد.

روشنایی در پایان گفت: خوشبختانه ما هیچ وقت درخواستی غیر معقولی از دوستان سازمان لیگ نداشته‌ایم. اینکه ساعت برگزاری بازی با توجه به شرایط تغییر کند فکر نمی‌کنیم چندان مسئله داشته باشد. خصوصا اینکه این امکان برای سه بازی دیگر مهیا شده و فقط امیدوارم این نگاه درباره استقلال خوزستان نیز تغییر کند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار