ژسوس: رکورد جهانی برای الهلال قهرمانی نمی‌شود!

ژرژ ژسوس معتقد است رسیدن به رکورد جهانی بردهای متوالی اتفاق خوبی است ولی مهمتر از کسب عناوین قهرمانی نیست.

به گزارش جهان مانا، ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، معتقد است که کسب بیشترین بردهای متوالی در تاریخ برای او برابر قهرمانی نیست و مهمترین چیز، کسب عنوان قهرمانی است. 

دیروز در بیست و سومین هفته لیگ حرفه ای عربستان، الهلال با نتیجه 3 بر 1 مقابل الریاض به پیروزی رسید. الزعیم با 27 برد متوالی با رکورد نیو سینتز ولزی به عنوان تیمی با بیشترین بردهای متوالی تاریخ برابر شد.

ژسوس در واکنش به این برد تاریخی گفت: «ما این رکورد را به عنوان هدف دوم برای خود قرار می دادیم، زیرا عنوان قهرمانی نیست. مهم ترین چیز کسب عناوینی مانند فتح لیگ حرفه ای عربستان، جام حذفی و طبعا لیگ قهرمانان آسیاست. هر چه سلسله بردها بیشتر طول بکشد به هدف نزدیکتر می شویم، مطمئنا خوشحالیم و می خواهیم همینطور ادامه دهیم.»

سرمربی پرتغالی تایید کرد که با وجود دریافت گل اول به توانایی بازیکنان برای بازگشت به مسابقه اعتماد کامل داشت: «ریاض بازی بی نقصی را به نمایش گذاشت و حریف خوبی به خصوص در نیمه اول بود و توانست همه فضاها را ببندد اما در نیمه دوم سرعت بازی را افزایش دادیم و توانستیم به پیروزی برسیم. همه بازی‌های آینده بسیار سخت خواهد بود، به خصوص اینکه تیم‌هایی هستند که می‌خواهند در لیگ ادامه دهند و از سقوط دوری کنند. من این را درک می‌کنم.»

ژسوس در پایان گفت: «میتروویچ کارش را خوب انجام می دهد اما وقتی مقابل دو یا سه بازیکن قرار می گیرد رنج می کشد. او فضاها را دوست دارد و من هم به توانایی همه بازیکنان اعتماد دارم اما تصمیم گرفتم به برخی استراحت بدهم تا از خستگی‌شان جلوگیری کنم.«

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار