نویدکیا: واقعیت فوتبال ایران را درک می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان از بایدها و نبایدهایی حرف زد که تیمش برای کسب سه امتیاز در مصاف با آلومینیوم باید رعایت کند.

به گزارش جهان مانا ، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان که تیمش امشب در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: قطعا بازی فوق العاده سخت و سنگینی در انتظار ماست. در اراک بازی کردن همیشه سخت بوده و هست. تیم باکیفیتی هستند.

وی با تمجید از مجتبی حسینی گفت: مجتبی حسینی تیم جوان و خوب و منظمی را تشکیل داده و برابر هر حریفی خطرناک هستند. 

نویدکیا درباره کارهایی که تیمش باید برای کسب پیروزی انجام بدهد، اینطور حرف زد: باید مراقب باشیم و سعی کنیم خیلی پرفشار بازی کنیم و اجازه بازی‌سازی ندهیم، چون قطعا در این صورت بازی سختی خواهیم داشت. امیدوارم فردا بازی منظمی انجام دهیم و اگر می‌خواهیم نتیجه خوب بگیریم با نظم بالا بازی کنیم.

از نویدکیا درباره کیفیت تیم خودش پرسیده شد و او در واکنش به این سوال گفت: ما یک مقدار نوساناتی داشتیم. در برخی بازی‌ها خوب بودیم و برخی بازی‌ها خوب نبودیم. مثلا در بازی با تراکتور و شمس آذر کیفیت لازم را نداشتیم. بازی هر دو تیم معمولی بود که برایم لذت بخش نیست. ولی باید بازی‌های خوبمان را ادامه دهیم و نوسان نداشته باشیم. اینکه دو بازی خوب باشیم و سه امتیاز بگیریم، نباید اینطور باشد. کم‌کم باید به کیفیتی برسیم که در تمام مسابقات عملکرد باکیفیتی داشته باشیم.

وی در خصوص مشکلات مالی تیمش گفت: مشکلات مالی یک مقدار حل شده و قول دادند به مرور زمان حل کنند، واقعیت‌های فوتبال ایران را درک می‌کنیم و همه در حال تلاش برای رفع مشکلات هستند. یک جاهایی هم ما باید از تیم مراقبت کنیم.

او درباره مصدومان و محرومان تیمش هم گفت: میثم تیموری، رضا دهقانی، کریم‌زاده و مجید حسینی را فردا نداریم. البته پزشکان در حال کار روی شرایط میثم تیموری هستند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه