استقلال نکونام لایق قهرمانی است

مهاجم سابق استقلال می‌گوید نکونام‌ تا همینجای لیگ هم دست به کار بزرگی زده است.

به گزارش جهان مانا ، میلاد میداوودی بازیکن سابق استقلال در خصوص دیدار روز گذشته استقلال مقابل شمس آذر قزوین گفت: این دیدار را کامل دیدم، استقلال ۸۰ دقیقه نمایش فوق العاده ای داشت و فکر می‌کنم که می‌توانست ۴-۵ گل بزند. در دقایق آخر هم سر دو غفلت و اشتباه گل خوردند که در نهایت بازی را بردیم و به صدر برگشتیم.

وی افزود: با این اسکوادی که تیم دارد، فکر می‌کنم آقای نکونام تا اینجا هم کار بزرگی کرده، با وجود تمامی مشکلاتی که از ابتدای فصل برایش ایجاد کردند و در روند خرید بازیکن آنگونه که می‌خواست بازیکن برایش نگرفتند اما همین بازیکنانی که در استقلال هستند بهترین عملکرد خود را نشان داده‌اند، غیبت یامگا و مهدی‌پور که دو بازیکن مهم برای استقلال بودند اما آبی‌ها مثل اول فصل با قدرت جلو می‌روند.

میداوودی در ادامه افزود: من فکر می‌کنم اگر اتفاق خاصی نیفتد و اتفاق عجیب و غریبی رخ ندهد، استقلال قهرمان لیگ می‌شود و قطعا استقلال مدل نکونام هم لایق قهرمانی است. تا همینجای لیگ تیمی که ابتدای فصل خیلی ها فکر می‌کردند در حد کسب سهمیه و رتبه چهارم، پنجم بسته شده، فوق العاده بوده است. به همه اعضای تیم خسته نباشید می‌گویم. بازیکنان استقلال با جان و دل بازی می‌کنند و یکدلی تیم را می‌توان از شادی گل‌ها و رفتار بازیکنان و کادرفنی دید.

مهاجم سابق آبی‌ها در پایان نیز گفت: حذف استقلال از جام حذفی را باید به فال نیک بگیریم، اکنون تیم یک فرصت چند روزه دارد و امیدوارم به بهترین شکل ممکن ریکاوری کنند تا برای نبردهای بعدی آماده شود. ۶ هفته باقی مانده و ۶ فینال، مطمئنم این تیم تا روز آخر خواهد جنگید، حالا نتیجه اش هرچه بشود خیر است .

 

 

 

 

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار