قانون جنجالی پابرجاست؛ استقلال و پرسپولیس باید پیروی کنند!

تیم های استقلال و پرسپولیس در روزهای آینده به بخش خصوصی و متمول واگذار می‌شوند و این واگذاری این ذهنیت را به وجود آورده که قانون سقف قرارداد برداشته می‌شود.

به گزارش جهان مانا ، قرار است پرسپولیس به بانک‌ها و استقلال به شرکت‌های پتروشیمی واگذار شود و میزان واگذاری ۸۵ درصد است. به این خاطر که ۱۵ درصد از سهام این دو باشگاه پیش‌تر به مردم واگذار شده بود.

از آنجایی که بانک‌ها و شرکت‌های پتروشیمی متمول هستند این شایعه در فضای مجازی پیچیده شده که فصل آینده قانون سقف قرارداد برداشته می شود تا تیم‌های استقلال و پرسپولیس بتوانند با جذب بازیکنان موثر برای حضوری شایسته در لیگ نخبگان آسیا آماده شوند.

پرس و جوی ما از سازمان لیگ پیرامون این موضوع منجر به این شد که قانون سقف قرارداد در فصل آینده افزایش پیدا خواهد کرد اما برداشته نمی‌شود.

این در صحبت‌های مهدی تاج هم پیدا است. او امروز پیرامون قانون سقف قرارداد گفت: «باشگاه‌های بسیاری معترض بودند که چرا سقف می‌گذارید و بگذارید آزاد باشد که هرچه می‌خواهیم ببندیم، ولی همان سقفی که گذاشتیم هم برای باشگاه‌ها قابل پرداخت نبوده است و بعضی‌ها سی، چهل و پنجاه درصد پرداختی داشته‌اند که نشان می‌دهد حرکت سازمان لیگ اصولی و منطقی بوده است‌.»

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار