جدال رئال و بایرن برای رستگاری/ چه کسی به زنبورها می‌رسد؟

تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ برای تعیین دومین فینالیست لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش جهان مانا، در دومین و آخرین دیدار از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه چهارشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف فینالیست‌های این مسابقات مشخص شود.

بازی لیگ اروپا

اما بایرنی‌ها که در بوندسلیگا در رقابت با شاگردان ژابی آلونسو در بایرلورکوزن رقابت را واگذار کردند و عنوان قهرمانی را به لورکوزن سپردند امیدوارند با پیروزی در این دیدار راهی دیدار نهایی شوند و ناکامی‌های خود را در لیگ آلمان جبران نمایند.

قضاوت این مسابقه به شیمون مارچینیاک از لهستان سپرده شد. دو هموطن مارچینیاک یعینی توماش لیستکیویش و آدام کوپسیک هم او را در امر قضاوت این بازی یاری خواهند کرد. توماش کِویاتکوفسکی از لهستان هم به عنوان داور VAR (کمک‌داور ویدئویی) این بازی انتخاب شده است.

ترکیب احتمالی رئال مادرید: لونین، کارواخال، رودیگر، ناچو، مندی، والورده، شوامنی، تونی کروس، جود بلینگام، رودریگو و وینیسیوس جونیور

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ: نویر، کیمیش، اریک دیر، ماتیاس دلیخت، مزراوی، گورتسکا، لایمر، لروی سانه، جمال موسیالا، سرژ گنابری و هری کین

شب گذشته دورتموند موفق شد با یک گل از سد پاری سن ژرمن عبور کند تا در مجموع با برتری ۲ بر صفر راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شد و باید منتظر ماند و دید آیا شاهد یک فینال تمام آلمانی خواهیم بود یا اینکه زنبورها باید به مصاف کهکشانی‌ها بروند.

 

منبع: مهر
دیدگاه