نخست‌وزیر سابق نیوزیلند بالاخره ازدواجش را رسمی کرد

جاسیندا آردرن نخست‌وزیر سابق نیوزیلند که ازدواجش به دلایل مختلفی از جمله شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده و در زمان خود سروصدای زیادی به پا کرده بود، دست آخر به زندگی خود با همسرش رسمیت بخشید.

به گزارش جهان مانا، این زوج زندگی رسمی مشترک خود را در یک جشن ساده اما در یک مزرعه زیبا در خلیج هاکس در 325 کیلوتری پایتخت برگزار کردند.

آردرن 43 ساله برای جشن خود مهمانان بسیار محدودی را دعوت کرد که از میان آنها می‌توان به چند عضو پارلمان و نخست‌وزیر اسبق کشورش اشاره کرد.

با این حال نفرین کرونا همچنان این زن سیاستمدار را تا محل برگزاری جشن عروسی‌اش هم دنبال کرد و شماری از فعالان مخالف واکسیناسیون که سرگرم الصاق شعار نوشته‌‌هایی علیه این امر بودند، در اطراف محل برگزاری این جشن به دست پلیس دستگیر شدند.

گفتنی است آردرن و همسرش از سال 2014 با یکدیگر نامزد بودند و وقتی در سال 2022 سرگرم تدارک جشن عروسی شدند، بر اساس دستورالعملی که شخص نخست‌وزیر به دلیل شیوع ویروس کرونا صادر کرده بود، و اجازه تجمع بیش از 100 نفر را نمی‌داد، ازدواج‌شان به تعویق افتاد.

نخست‌وزیر وقت نیوزیلند در آن زمان اعلام کرده بود: جشن عروسی‌ام را لغو کردم، این زندگی است، من هیچ تفاوتی با هزاران نیوزیلندی دیگر ندارم.

 

دیدگاه