بارش شدید برف در ️محورهای مرزی گیلان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان: گردنه حیران در محور آستارا-اردبیل همراه با برف خفیف و کولاک و همچنین ️ گردنه الماس در محور اسالم-خلخال با بارش شدید برف همراه است.

به گزارش جهان مانا ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از بارش شدید برف در محورهای مرزی استان خبر داد و گفت: تردد در جاده های کوهستانی با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

غلامعلی نیک فهم به تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در راه‌های مواصلاتی استان گیلان پرداخت و اظهار کرد: بارش شدید برف در ️ محورهای اسالم - خلخال و پونل - خلخال موجب سفیدپوش شدن منطقه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به وضعیت محورهای مرزی گیلان بیان کرد: گردنه حیران در محور آستارا-اردبیل همراه با برف خفیف و کولاک و همچنین ️گردنه الماس در محور اسالم-خلخال با بارش شدید برف همراه است.

نیک فهم با بیان اینکه ️ کلیه محورهای مواصلاتی گیلان بارانی و لغزنده است، گفت: محور پونل-خلخال از محدوده زندانه به سمت خلخال به دلیل احتمال ریزش و نبود ایمنی کافی همچنان مسدود است.

وی با بیان اینکه ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی استان گیلان در جریان است، افزود: برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برفگیر حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشید.

 

منبع: مهر
دیدگاه