مردی را که با زنم رابطه داشت، کشتم

متهم ادعا می‌کند صاحبکار و همسرش با هم رابطه پنهانی داشتند و او به همین دلیل دست به جنایت زد.

به گزارش جهان مانا ، مردی که صاحب یک دفتر حقوقی را کشت چون فکر می‌کرد با همسرش رابطه دارد در دادگاه گفت قصد کشتن همسرش را هم داشت.

متهم که همراه همسرش صیغه‌ای خود به نام گلاره در دفتر حقوقی کار می‌کرد، به رابطه صاحب دفتر  و همسرش مشکوک شد و اقدام به قتل کرد.

یک سال پیش پلیس جسد مردی را پیدا کرد که معلوم بود در پی یک مشاجره کشته شده است. بلافاصله ماموران جسد را به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات خود را آغاز کردند. آنها متوجه شدند عامل قتل مردی است که پیشتر هم با مقتول اختلافاتی داشته و روز حادثه هم با او قرار داشته است. به این ترتیب ماموران تحقیقات‌شان را برای پیدا کردن این متهم به نام مهرداد آغاز کردند و یک روز بعد موفق به دستگیری او شدند.

مهرداد اتهام قتل را قبول کرد و گفت: چند ماه قبل با ناهید آشنا شدم و با او به صورت صیغه‌ای ازدواج کردم. ما هیچ چیز نداشتیم و زندگی فقیرانه‌ای داشتیم. ناهید گفت یک نفر را می‌شناسد که دفتر حقوقی دارد و به کارمند هم نیاز دارد برای همین به تهران آمدیم. پرهام که صاحب دفتر حقوقی بود به ما یک اتاق داد و به هر دوی ما نیز در دفتر حقوقی خود کار داد.

او ادامه داد: زندگی ما داشت روبه‌راه می‌شد که یک روز در تلفن همراه همسرم دیدم چند عکس با پرهام دارد. با زنم دعوا کردم و او را مجبور کردم به من بگوید چه رابطه‌ای با هم دارند؛ همسرم گفت پرهام او را به کافه دعوت کرده و عکس‌ها هم مربوط به همان است. من خیلی عصبانی شدم. سراغ پرهام رفتم و از او خواستم توضیح دهد چرا با زنی که شوهر دارد رابطه برقرار کرده است. پرهام انکار کرد و گفت ناهید را مثل خواهر خودش دوست دارد و هیچ‌وقت به او نظر نداشته است. من حرفش را باور نکردم. گفتم باید هر طوری شده تلفن همراهت را بدهی تا ببینم راست می‌گویی. او مقاومت کرد و سر این موضوع با هم درگیر شدیم، من هم با چاقو او را به قتل رساندم. بعد از آن کارت بانکی‌اش را برداشتم و به شهرستان رفتم تا اسلحه بخرم و ناهید را هم بکشم که بازداشت شدم.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد و متهم در شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت. اولیای دم برای او درخواست قصاص کردند.

متهم وقتی پشت تریبون قرار گرفت، گفت: من از کرده خودم پشیمان نیستم و اگر باز هم زنده شود او را می‌کشم. ناهید شوهر داشت و او با ناهید رابطه برقرار کرده بود. من می‌خواستم زنم را هم بکشم اما دستگیر شدم.

بعد از گفته‌های متهم قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

 

دیدگاه