حرکت عجیب سامسونگ برای شکست دادن اپل + عکس

سامسونگ با کانال یوتوب معروف و پرطرفدار MrBeast وارد همکاری شده است تا گران‌ترین گوشی‌های پرچمدار خود را تبلیغ کند.

براساس این همکاری، گلکسی S23 اولترا به‌عنوان دوربین رسمی ولاگ در این کانال استفاده خواهد شد. گلکسی زد فلیپ 5 و فولد 5 هم در تولید محتوا در این کانال به‌کار گرفته می‌شوند.

سامسونگ در بیانیه مطبوعاتی در وب‌سایت خود اعلام کرد که با کانال MrBeast همکاری خواهد کرد تا گوشی‌های گلکسی به دوربین رسمی ولاگ این کانال تبدیل شوند. اولین ویدیوی حاصل از این همکاری در تاریخ 16 سپتامبر منتشر شد و موضوع آن آزمایش رانندگی با خودروهای 1 تا 100,000,000 دلاری بود.

 سامسونگ

سامسونگ می‌گوید راحتی استفاده، عمر باتری طولانی، کیفیت فیلمبرداری بالا و فرم‌فکتورهای منحصربه‌فرد ازجمله دلایل پشت این همکاری بوده است. مطابق این همکاری، گوشی‌های سامسونگ نه‌تنها در ویدیوها استفاده و تبلیغ خواهند شد، بلکه از آن‌ها برای ضبط و تدوین بخش‌هایی از ویدیوها استفاده می‌شود.

سامسونگ با همکاری MrBeast، محصولات گلکسی را تبلیغ می‌کند

سامسونگ با صرف هزینه‌های سنگین در کارزارهای بازاریابی غریبه نیست و احتمالاً اطمینان دارد که عایدی حاصل از این همکاری به نفع آن‌ها خواهد بود. این شرکت امیدوار است که با این همکاری بتواند طرفداران بیشتری به‌خصوص در ایالات‌متحده پیدا کند که بخش عمده مخاطبان MrBeast از آنجا هستند.

«جنت لی»، معاون ارشد کسب‌وکار موبایل سامسونگ در آمریکا می‌گوید: «تولیدکنندگان محتوا با محصولات گلکسی سامسونگ می‌توانند کارهای شگفت‌انگیزی انجام دهند. ما می‌خواهیم به همه تولیدکنندگان محتوا کمک کنیم و به آن‌ها نشان دهیم که با در دست داشتن دستگاه‌های گلکسی می‌توانند چه کارهای انجام دهند. امیدواریم با همکاری MrBeast برای دیگران الهام‌بخش باشیم تا دست‌به‌کار شوند و محتوا خلق کنند.»

کانال «مستر بیست» که به «جیمی دونالدسون» تعلق دارد، یکی از پرطرفدارترین محتواسازهای جهان است و در ویدیوهای خود سعی می‌کند مرزهای خلق محتوا را جابه‌جا کند. او درباره همکاری با سامسونگ می‌گوید: «ما دستگاه‌های گلکسی سامسونگ را به‌خاطر کیفیت تصویر بالایی که تولید می‌کنند، راحتی استفاده و همه‌منظوره‌بودنشان انتخاب کردیم. گلکسی S23 اولترا و سری گلکسی زد به خلق محتواهای بهتر منجر می‌شوند. قضیه به همین سادگی است.»

 

دیدگاه