حمله پهپادی حوثی ها به کشتی مرسک در دریای سرخ + فیلم

نیرو‌های مسلح یمن یک کشتی حامل کانتینر را که عازم سرزمین‌های اشغالی فلسطین بود، با یک پهپاد هدف قرار دادند.

به گزارش جهان مانا ، نیرو‌های مسلح یمن در بیانیه‌ای تاکید کردند: با هدف یاری رساندن به ملت مظلوم فلسطین که در حال حاضر در نوار غزه در معرض کشتار، ویرانی و محاصره قرار دارند و در پاسخ به ندای آزادگان ملت بزرگ یمن و امت ما، نیروی دریایی ارتش یمن با استعانت از خداوند متعال با یک پهپاد، کشتی حامل کانتینر ”مرسیک جبرالتار“ را که به سمت سرزمین‌های اشغالی فلسطین در حرکت بود، هدف قرار داد.

نیرو‌های مسلح یمن افزود: این عملیات پس از آن صورت گرفت که خدمه کشتی از پاسخگویی به تماس‌های نیرو‌های دریایی یمن خودداری کردند.

در این بیانیه آمده است: نیرو‌های مسلح یمن در ۴۸ ساعت گذشته موفق شدند از عبور چند کشتی در حال حرکت به سمت سرزمین‌های اشغالی فلسطین جلوگیری کنند.

نیرو‌های مسلح یمن تاکید کردند: تا زمانی که مواد غذایی و دارویی مورد نیاز برادران ثابت قدم ما در نوار غزه تامین نشود، همچنان از رفت و آمد کشتی‌هایی که عازم بنادر رژیم صهیونیستی در دریای عرب و دریای سرخ هستند، جلوگیری می‌کنیم.

مقامات بریتانیا اعلام کردند که کشتی کانتینری مرسک با پرچم هنگ کنگ در سواحل یمن در ۴۵ کیلومتری موخا دچار حادثه شد. رسانه های اسرائیلی اعلام کردند این کشتی عازم تل آویو است.

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار