انصارالله: هر قطره از خون فلسطینی‌ها ننگی برای آمریکاست

سخنگوی جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه ریختن خون مردم غزه، لکه ننگی برای آمریکاست، از رژیم صهیونیستی خواست از حمایت آمریکا و دیگر کشورها وسوسه نشود.

به گزارش جهان مانا ، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن در توییتی نوشت: غزه پس از ۱۵۰ روز و در آغاز ششمین ماه تجاوزات صهیونیستی آنچه را که نمی‌توان انتظار داشت، تحمل کرد.

وی شامگاه سه شنبه در ادامه نوشت هر قطره از خون فلسطینی‌ها ننگی برای آمریکاست که همواره از رژیم جنایتکار صهیونیستی حمایت می‌کند.

عبدالسلام در آستانه حلول ماه مبارک رمضان، از ملت‌ها و نظام‌های  منطقه خواست به مسئولیت خود در قبال غزه پی ببرند.

وی افزود یمن بار دیگر بر  موضع قاطع خود در حمایت از غزه تاکید می‌کند و از فراخوان گروه‌های مبارز فلسطینی استقبال می‌کند اینکه ماه رمضان، ماه بسیج عمومی در حمایت و کمک به غزه باشد.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد این شرم آور است که امت سفره‌های خود را با غذاهای مختلف پر کنند در حالی که غزه ۵ ماه است که گرسنه و تشنه است.

وی در کنار همه آزادگان جهان خواهان توقف محاصره نوار غزه شد و خطاب به صهیونیست‌ها گفت: حمایت آمریکا و دیگر کشورها شما را وسوسه نکند زیرا استواری غزه ثابت کرده است که مردم فلسطین به لطف خدا سرسخت هستند و هر چقدر هم که فداکاری‌ها بزرگ باشد، آرمان خود را رها نمی‌کنند.

 

منبع: ايسنا
دیدگاه