کل مدیران نفت آبادان استعفا دادند و رفتند!

به دنبال بقای تیم صنعت نفت در لیگ برتر اعضای هیات مدیره این تیم از سمت خود استعفاء کردند!

گفته می شود دلیل این تصمیم بر بومی کردن اعضای هیات مدیره باشگاه صنعت نفت است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم روی آن تاکید دارند و این استعفاء بلافصله بعد از پایان بازی های لیگ برتر انجام شد تا مدیران ورزش و فوتبال شهر و هم چنین تصمیم گیرندگان در باشگاه صنعت نفت فرصت کافی برای چینش نفرات جدید در هیات مدیره تیم داشته باشد.

روح الله محمدی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه صنعت نفت که در هفته های پایانی مصاحبه های متعددی پیرامون وضعیت صنعت نفت انجام داده در این باره هم صحبت کرده و این توضیحات را ارایه داد: پس از پیگیری و تصمیم برخی نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی مبنی بر بومی کردن هیات مدیره باشگاه صنعت نفت، تمامی اعضای اصلی هیات مدیره فعلی باشگاه به احترام مردم آبادان و در راستای استفاده بهینه  از زمان باقی مانده تا فصل جدید از سمت خود استعفا دادند.

روح الله محمدی در پاسخ به این سوال که آیا پیش از این استعفاء تکلیف وضعیت بودجه باشگاه برای فصل آینده مشخص شده است یا خیر، گفت: قطعا با توجه به شخصیت حقوقی افرادی که پیگیر این موضوع بوده اند، برنامه ریزی لازم جهت اختصاص بودجه تمدید و انعقاد قرارداد با کادرفنی و بازیکنان، پیگیری حل شدن مشکلات موجود ورزشگاه تختی، انعقاد قرارداد البسه و .... انجام شده است. اگر واقعا فکری و برنامه ای ندارند امروز که سی ام اردیبهشت هست و تازه دو روز لیگ بیست و دوم اتمام یافته بدانند که علاوه بر انتخاب اعضای جدید هیات مدیره باید این اقدامات رو در راس برنامه های خودشون قرار بدهند تا مشکلی از این بابت برای حضور قدرتمند در فصل آینده  پیش نیاید.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه