ارتباط جالب نوه علی پروین و پسر کریستیانو رونالدو!

انتشار تصویری از پسر کوچک اسطوره رئال مادرید با پیراهن تیم بارسلونا، سروصدای زیادی در فضای مجازی ایجاد کرد.

جورجینا رودریگس به‌تازگی چند استوری در صفحه شخصی خود منتشر کرد که فرزندان او و کریستیانو رونالدو هم در آن حضور داشتند. نکته جالب این تصاویر این بود که متئو، پسر کوچک آن‌ها پیراهن بارسلونا را به تن داشت!

این‌که فرزندان بازیکنان معروف طرفدار تیم‌های رقیب باشند در دنیای فوتبال موضوع غریبی نیست. مدافع یوونتوس چند سال پیش (حدود ۶ سال قبل) به همراه فرزندش به ورزشگاه خانگی تیم رقیب یعنی تورینو رفت و بازی این تیم با سامپدوریا را به تماشا نشست. لورنسو پسر لئوناردو بونوچی طرفدار تیم تورینو است و همین باعث شده بود تا اختلاف سلیقه میان این پدر و پسر مورد عجیبی برای رسانه‌ها باشد. البته بونوچی بارها اعلام کرده که هیچ دخالتی نمی‌کند و پسرش در انتخاب تیم محبوبش آزاد است.

در فوتبال ایران هم می‌توان نمونه‌هایی را برشمرد که مهم‌ترین آن مربوط به نوه اسطوره پرسپولیس است. علی پروین یکی از محبوب‌ترین چهره‌های تاریخ فوتبال ایران است؛ مردی که قهرمانی‌های زیادی با تیم ملی ایران و پرسپولیس داشته و هواداران سرخ او را «سلطان» لقب داده‌اند.

پروین با وجود این‌که سال‌هاست در فوتبال مسئولیت رسمی ندارد اما هنوز یکی از محبوب‌ترین چهره‌های فوتبال است و موردتوجه بسیاری از هواداران قرار دارد. در فصل تازه‌به‌اتمام‌رسیده لیگ برتر نیز علی پروین حمایت جانانه‌ای از تیم پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی داشت. اسطوره محبوب پرسپولیس با حضور سر تمرین و مسابقات پرسپولیس نشان داد هنوز دلش برای رنگ قرمز می‌تپد اما...

علی پروین نوه‌ای دارد که استقلالی است! اولین بار خود علی پروین این موضوع را افشا کرد که با سروصدای زیادی هم همراه شد.

والارضا کبیر تکمیلی‌نژاد (فرزین) نامی است که حدود سه سال پیش بر سر زبان‌ها افتاد. والارضا نوه دختری علی پروین است، همان نوه‌ای که زمانی سلطان درباره‌اش گفته بود «برخلاف همه خانواده، استقلالی شده است». والارضا چند روزی عضو تیم نوجوانان پرسپولیس شد و این اتفاق حرف‌وحدیث‌های زیادی را بین هواداران فوتبال به وجود آورد؛ اول به خاطر همان سابقه استقلالی بودن و دوم به‌دلیل اضافه‌وزن این نوجوان ۱۷ساله که در همه عکس‌هایش دیده می‌شد و البته این حواشی خیلی زود به پایان رسید.

 

دیدگاه