منچسترسیتی و اینترمیلان با چه ترکیبی برای فینال به مصاف هم می‌روند؟

تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و اینترمیلان شصت‌وهشتمین فینال لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می‌کنند.

 

دیدار فینال لیگ‌قهرمانان اروپا بین تیم‌های منچسترسیتی و اینتر میلان امشب از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه المپیک آتاترک شهر استانبول با قضاوت سیمون مارسینیاک برگزار می‌شود.

استادیوم المپیک آتاتورک استانبول برای دومین بار میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا است. اولین بار فینال رویایی و تاریخی لیورپول و میلان در سال ۲۰۰۵ در این ورزشگاه برگزار شده بود که قرمزهای آنفیلد موفق شدند بازی ۳ بر صفر باخته را به تساوی بکشانند و در نهایت در ضربات پنالتی به قهرمانی دست پیدا کنند.

شاگردان پپ گواردیولا این شانس را دارند تا با توجه به قهرمانی در لیگ‌برتر و جام‌حذفی، سه‌گانه جذاب و رویایی را با اولین کسب جام لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ باشگاه خود به دست بیاورند. این ۲ تیم برای اولین بار در لیگ‌قهرمانان باهم روبرو می‌شوند.

منچسترسیتی آخرین بار در سال ۲۰۲۱ راهی فینال شده بود که با شکست در مقابل چلسی به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد و آخرین حضور اینتر به سال ۲۰۱۰ برمی‌گردد که آن‌ها موفق شدند با برتری ۲ بر صفر در مقابل بایرن‌مونیخ به مقام قهرمانی دست پیدا کنند.

هیچ کدام یک از تیم‌ها مصدوم یا محرومی ندارند و کایل واکر، میلان اشکرینیار، هنریک مخیتاریان و آنخل کوریا آخرین مصدومان هر ۲ تیم بودند که ریکاوری کردند و آماده بازی خواهند بود.

حالا در این گزارش می‌خواهیم دو ترکیب احتمالیفینال را حدس بزنیم.

ترکیب احتمالی منچسترسیتی:

ادرسون، مانوئل آکانجی، روبن دیاز، کایل واکر، رودری، جان‌استونز، جک‌گریلیش، ایلکای گوندوگان، کوین دی‌بروینه، برناردو سیلوا و ارلینگ هالند.

تیم منچستر سیتی

ترکیب احتمالی اینترمیلان:

آندره اونانا، متئو دارمیان، فرانچسکوآچربی، الساندرو باستونی، دنزل دومفرایز، نیکولو بارلا، هنریک میخیتاریان، هاکان چالهان‌اوغلو، فدریکو دی‌مارکو، لائوتارو مارتینز، ادین ژکو.

تیم اینترمیلان

منبع: ایرنا
دیدگاه