فودنِ پسر محبوب تر از پدر + عکس

روند پرشتاب دنبال‌ شدن پسر چهار ساله فیل فودن، ستاره انگلیسی منچسترسیتی، در شبکه‌های اجتماعی ادامه دارد و او کم کم به اندازه پدرش مشهور می‌شود.

بعد از قهرمانی منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا و در پایان فینال استانبول، فیل فودن پسر 4ساله‌اش رونی را روی دوش گرفت و وارد تونل ورزشگاه شد. تصاویر پسر خردسال فیل فودن درحالیکه مدال طلای پدرش را به گردن داشت و سعی می‌کرد با هوادارانی که دستهایشان را به سمت او دراز کرده‌اند دست بدهد در انگلیس بسیار مورد توجه قرار گرفت و میلیونها نفر را شیفته رونی فودن 4ساله کرد.

 فودن

به همین دلیل بود که او به پدیده جدید شبکه‌های اجتماعی در انگلیس تبدیل شد و حساب اینستاگرام او ظرف چند روز 2 میلیون دنبال‌کننده جدید پیدا کرد. رونی پیش از این هم بارها در حالی که پدرش در حال پخش زنده در اینستاگرام بود سرزده وارد ویدیوی او شده بود. اما رونی حالا برای خودش شهرت پیدا کرده است. در روزهای گذشته گزارشهایی درباره مطرح شدن رونی در شبکه‌های اجتماعی مطرح شد اما جالب اینجا است که سیر پرشتاب روند محبوبیت او همچنان ادامه دارد و دنبال‌کننده‌هایش در اینستاگرام لحظه به لحظه افزایش می‌یابد. 

 فودن 3

یکی دیگر از تصاویر فینال استانبول که رونی را در انگلیس و به خصوص برای هواداران منچسترسیتی محبوب کرد تصویری بود که او را با چهره‌‌ای که شیطنت از آن می‌بارید در کنار سرخیو آگوئرو ستاره سابق سیتی نشان می‌داد.

رونی در حال حاضر همراه پدر و خانواده‌اش در تعطیلات به سر می‌برد و عکسهایی که فیل فودن همچنان از او در اینستاگرام منتشر می‌کند حتی بیشتر از عکسهای ستاره سیتی مورد توجه قرار می‌گیرد. با توجه به روند فعلی بعید نیست که رونی فودن به زودی حتی از پدرش فیل هم محبوب‌تر شده و در اینستاگرام فالوورهای بیشتری پیدا کند. 

فودن 2

منبع: ورزش3
دیدگاه