انتقادات را به تخریب تبدیل نکنید

ساکت الهامی می‌گوید پذیرای انتقادات است، اما این موضوع نباید باعث تخریب جایگاه مس رفسنجان بشود.

ساکت الهامی، سرمربی جدید مس رفسنجان، امروز در حاشیه تمرین تیمش پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. او در ابتدای صحبت‌هایش گفت: قبل از هرچیز باید از آقای ربیعی و کادرش تشکر ویژه داشته باشم و امیدوارم ما هم بتوانیم روند خوبشان را ادامه دهیم. امیدوارم سال خوب و موفقی داشته باشیم. روزهای سختی در انتظارمان است، ولی با همدلی می‌توانیم یک کار شیرین و به یاد ماندنی انجام دهیم. این تیم برای شهر رفسنجان است و حمایت شما و مردم باعث موفقیت تیم است و امیدوارم نماینده خوبی برای شما باشم. دست دوستی را به سویتان دراز می‌کنم و اگر انتقادی هست با کمال میل می‌پذیرم، ولی این انتقاد به تخریب نشود؛ چون بحث من نیست و مهم فوتبال رفسنجان است. امیدوارم بتوانیم یقه تیم‌هایی را بگیریم که تا امروز برایمان سخت بوده، چرا که مس به جایگاهی رسیده که فوتبال باید به این تیم احترام بگذارد.

او در مورد نقل و انتقالات‌شان بیان کرد: به دنبال گرفتن بازیکن در پست‌های موردنیازمان هستیم. تمام فلسفه و وجودم این است که از تیم‌های پایه هم چند نفری اضافه شوند. امروز دو نفر هستند و بیشتر هم خواهد شد. دو نفر از بچه‌های رفسنجان به این کادر اضافه می‌شوند تا یک کادر کاملی را داشته باشیم.

الهامی راجع به اینکه آیا قول کسب سهمیه می‌دهد یا خیر بیان کرد: بحث اینکه تیم سهمیه آسیایی بگیرد، قول دادن آن باعث پایین آمدن شخصیت مربی می‌شود، چون فوتبال قابل پیشبینی نیست. اما فوتبالی بازی می‌کنیم که تیم‌مان از روز قبلش بهتر باشد و اتفاقات خوبی را با هم رقم بزنیم. مس رفسنجان جایگاهی پیدا کرده که خیلی‌ها آرزویشان است در آن مربیگری کنند یا به عنوان بازیکن حضور داشته باشند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه