حمله طالقانی به سرمربی فولاد: منصوریان در حد و اندازه فوتبال خوزستان نیست

رئیس هیات فوتبال خوزستان جملات تندی را علیه سرمربی فولاد به زبان آورد.

 

 

عبدالکاظم طالقانی رئیس هیات فوتبال خوزستان چند سالی است که نامش در محافل فوتبالی زیاد شنیده می شود. او که در زمان حضور ماجدی در فدراسیون فوتبال از این سمت کنار رفته بود بعد از تغییرات فدراسیون دوباره بازگشت. او پیش از این هشت سال در سمت رئیس هیات فوتبال خوزستان حضور داشت که نظرات مختلفتی درباره دوران مدیریت او وجود دارد.با این وصف او به عنوان یک رئیس هیات فوتبال پا را از سمت خود فراتر گذاشته و علنا برای باشگاههای خوزستان تعیین تکلیف می کند و از آنها می خواهد که از مربیان بومی در سمت سرمربی استفاده کنند. 

جمله کلیدی طالقانی تعیین کردن مربی و بازیکن برای فوتبال خوزستان است که آشکارا علیه بازیکنان یا مربیانی است که از خارج ازاستان برای ادامه دوران فوتبال راهی اهواز و آبادان یا مسجد سلیمان شده اند. طالقانی در حرفهایش نوعی بومی گرایی را تبلیغ می کند که مدتهاست دورانش در فوتبال گذشته و اتفاقا این رشته ورزشی محلی برای حضور افرادی با ملیت و قومیت های متفاوت در تیم ها در همه جای دنیا است. 

اما ادامه صحبت های او متوجه سرمربی فولاد می شود.علیرضا منصوریان که قرار بود امشب اولین تمرین خود را با فولاد انجام بدهد حالا عالی ترین مقام اجرایی فوتبال خوزستان به جد و به تندترین شکل علیه ش موضع می گیرد. او می گوید:" امیدوارم با انتخاب هایی که در راس کادرفنی تیم های استقلال خوزستان و نفت آبادان بود و خدا را شکر مربیان شایسته ای به کار گرفتند، اتفاقات خوبی رقم بخورد. منصوریان هم انسان خوبی است اما در حد و اندازه فوتبال خوزستان نیست. توصیه من به هیات مدیره باشگاه فولاد این است که در این انتخاب تجدیدنظر کنند. البته توصیه من به هیچ عنوان از ارزش های آقای منصوریان کم نمی کند اما او در حد فولاد نیست. انتظار دارم که این مساله از جانب مسئولان باشگاه فولاد مورد توجه قرار بگیرد." 

در این باره موضعگیری مدیران باشگاه بسیار پر اهمیت خواهد بود. باید دید آنها درباره مداخله یک چهره اداری فوتبال در امور باشگاهشان چه نظری دارند و چه واکنشی از خود نشان می دهند.

 

منبع: ورزش سه
دیدگاه