واکنش شهریار به حواشی حضور عیسی در سپاهان

شهریار مغانلو در آخرین بازی تدارکاتی طلایی‌پوشان اصفهانی یک بار دیگر برای این تیم پا به توپ شد.

عقد قرارداد رسمی عیسی آل‌کثیر، مهاجم سرخپوشان پایتخت، در شرایطی به صورت رسمی اعلام شد، که شهریار مغانلو، کاوه رضایی و رضا شکاری به عنوان سه مهاجم هدف در اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی حضور داشتند. علاوه بر این سه مهاجم، رضا اسدی دیگر بازیکنی است که فصل گذشته در پست مهاجم شماره ٩ به میدان رفت و با عملکردی خیره کننده به سپاهان، تیم سابقش، بازگشته تا حالا درباره پستی که او قرار است در لیگ بیست و سوم مورد استفاده قرار بگیرد، ابهاماتی وجود داشته باشد.  

در این بین پیوستن عیسی آل‌کثیر به ترکیب سپاهان در شرایطی که چند مهاجم آماده در اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی حضور دارند، این گمانه‌زنی را ایجاد کرد که با اضافه شدن این مهاجم جنوبی، شهریار مغانلو، آقای گل فصل گذشته مسابقات، از سپاهان جدا خواهد شد. 

 شهریار مغانلو

این خبر که در برخی رسانه‌ها نیز به آن پرداخته شد اما به نظر نمی‌رسد با توجه به قرارداد یک‌ساله‌ای که این مهاجم با سپاهان دارد، چندان محتمل باشد و این روزها شهریار مغانلو در کنار سایر نفرات هجومی سپاهان در اردوی این تیم حضور دارند و برای فصل جدید مسابقات آماده می‌شوند.

به هر حال اینکه مورایس چطور می‌خواهد از چند مهاجم مدعی در ترکیب سپاهان برای فصل آینده بهره ببرد، موضوعی است که برای رسیدن به پاسخ آن باید در انتظار گذر زمان بمانیم.

شهریار مغانلو

منبع: ورزش3
دیدگاه