پست تارتار برای قوی سپید انزلی

مهدی تارتار ساعاتی بعد از امضای قرارداد با ملوان، پیامی خطاب به هواداران این تیم منتشر کرد.

تارتار سرمربی فعالی در اینستاگرام نیست و بیشتر روی فعالیت فوتبالی خود تمرکز دارد اما گاه و بیگاه در صفحه شخصی، پیام‌های فوتبالی خود را هم قرار می‌دهد.

پست جدید او در مورد انتقال به ملوان است که تصویر لحظه امضای قرارداد نیز به آن الصاق شده است:

یکی دو هفته است که به انزلی آمده‌ام، کم کم این مردم خونگرم و این شهر زیبا را می‌شناسم. اهالی‌اش از آنچه شنیده بودم مهربان‌تر هستند و این بندر از آنچه فکر می‌کردم دیدنی‌تر. افسوس می‌خورم که چرا زودتر راهم به انزلی نرسید؟ اما حالا لذت وصف‌ناشدنی دارم از این که در پروژه «قوی سپید» همراه این طرفداران پرشور هستم.

 مهدی تارتار1

در تمام این روزها حس نزدیکی خاصی به طرفداران ملوان داشته‌ام، طوری که انگار سال‌هاست آنها را از نزدیک می‌شناسم. وظیفه داشتم زودتر از این‌ها پاسخ محبت هواداران را در فضای مجازی بدهم اما احساس می‌کردم ماموریت اصلی‌ام این است که پایه‌های تیم موردنظر مردم انزلی را بچینم و سپس با آنها سخن بگویم. حالا کمی این بار سنگین از دوشم برداشته شده و باهم، آماده مرحله بعدی می‌شویم...

دوست دارم از تعهدمان به ملوان بندرانزلی بگویم و به هواداران اطمینان بدهم که بیشترین تلاش را برای موفقیت تیم انجام خواهیم داد. ما اینجا هستیم که همراه با مسئولان محترم استانی و شهری، مدیران محترم باشگاه، پیشکسوتان عزیز و هواداران دوست‌داشتنی، ملوان را به جایگاه واقعی‌اش نزدیک کنیم.

 مهدی تارتار2

جا دارد از دوست و برادران عزیزم پژمان نوری و مازیار زارع تقدیر و تشکر کنم. آنها کار بزرگی کردند که ملوان را به سطح اول فوتبال ایران بازگردند و در اولین فصل تیم را در لیگ برتر نگه داشتند. همچنین قدردان زحمات آقای پوررشید هستم که به گفته مسئولان باشگاه، تیم را بدون بدهی تحویل داده است.

عشق ملوانی‌ها را از نزدیک لمس کردم و کاملا در یافتم که آنها جزو پرشورترین تماشاگرانی هستند که یک تیم فوتبال ممکن است داشته باشد. با رخصت از تمام پیشکسوتان و به یاد مرحوم سیروس قایقران، به سوی ساخت تیمی می‌رویم که تا آخرین لحظه برای بالا ماندن پرچم ملوان بجنگد – ما وارث و البته امانت‌دار بزرگان ملوان هستیم و امیدوارم بتوانیم راه آنها را ادامه دهیم.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه