پس از نمایش ضعیف یزدانی، نظر کادر فنی تغییر کرد

پس از ناکامی نماینده وزن ۷۰ کیلوگرم ایران در کسب مدال تورنمنت مجارستان، کادر فنی تصمیم گرفت رقابت انتخابی تیم ملی میان یزدانی و بخشی برگزار شود.

 در دیدار رده بندی وزن ۷۰ کیلوگرم کشتی آزاد تورنمنت مجارستان، امیر محمد یزدانی دارنده مدال نقره جهان مقابل سانژار دوژانوف از قرقیزستان با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خورد و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

یزدانی پیش از این در دور اول مقابل آنتال از مجارستان با نتیجه ۱۰ بر ۰ به پیروزی رسید و در مرحله بعد توکتومابتوف از قرقیزستان را با نتیجه ۷ بر ۷ شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این دیدار با نتیجه ۹ بر ۸ مغلوب جوزف کریستوفر از آمریکا شد و به دیدار رده بندی راه یافت.

محمد بخشی، دیگر کشتی گیر ایران در این وزن در دور نخست با نتیجه ۷ بر ۴ مقابل کوسیاک از اوکراین به پیروزی دست یافت. وی در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر ۷ مغلوب حسین از عراق شد و با توجه به شکست حریفش در مرحله نیمه نهایی از دور رقابتها کنار رفت.

هر چند پیش از این اعلام شده بود در صورت کسب نتیجه بهتر از سوی یزدانی در این مسابقات، وی ملی پوش ایران در مسابقات جهانی خواهد بود اما با توجه به صلاحدید کادر فنی و نرسیدن یزدانی به مدال، مبارزه برای انتخاب ملی پوش وزن ۷۰ کیلوگرم ایران در رقابتهای قهرمانی جهان در حاشیه این رقابتها میان یزدانی و بخشی برگزار می شود.

محمد نخودی، آخرین نماینده ایران در این مسابقات است که تا دقایقی دیگر برای کسب مدال طلا به مصاف ولادیمیر گامکرلیدزه از گرجستان می رود.

 

منبع: ايسنا
دیدگاه