تمرینات سنگین الهامی برای مسی‌ها

فشار بالای تمرینات پیش‌فصل مس رفسنجان نشان از انگیزه کادرفنی و بازیکنان این تیم برای شروع مقتدرانه لیگ برتر دارد.

نارنجی‌پوشان لیگ برتر با شکل و شمایل جدید خود را برای شروع خوب در فصل جدید آماده می‌کنند؛ مسی‌ها که امسال ساکت الهامی را به عنوان سرمربی خود برگزیدند با توجه به رزومه خوب و افتخارات چند سال اخیر این سرمربی امیدوار به کسب نتایجی بهتر از فصل گذشته هستند.

از این رو ساکت الهامی و همکارانش برنامه‌های تمرینی سختی را برای بازیکنان در نظر گرفته‌اند تا آنها به بهترین شکل برای شروع لیگ آماده شوند. تمرینات آماده سازی مس از مدت‌ها قبل شروع شده و نارنجی‌پوشان دو اردو نیز در سرچشمه و ارمنستان برپا کردند. مس رفسنجان دو بازی تدارکاتی با تیم‌های ارمنستانی داشت تا از برخی تیم‌های لیگ برتر در سپری کردن برنامه‌های تمرینی جلوتر باشد.

 مس رفسنجان

با این حال مسی‌ها دست از تمرین و مسابقات تدارکاتی نمی‌کشند و تمرینات پرفشار و سخت بازیکنان این تیم در فصل بدنسازی ادامه دارد.

تصاویری که از تمرین کار با وزنه صبح امروز مس رفسنجان منتشر شده،‌فشار بالای تمرینات این تیم را نشان می‌دهد. جایی که بازیکنان در سالن وزنه همچون مسابقات قوی‌ترین مردان که متخص بدنسازان حرفه‌ای است، با لاستیک کامیون و سایر وزنه‌های سنگین خود را از نظر جسمانی آماده می‌کنند.

مس رفسنجان

مس رفسنجان

 

منبع: ورزش3
دیدگاه