چلسی انتقال ستاره آمریکایی را قطعی کرد

گزارش ها حاکی از آن است که چلسی بند فسخ 20 میلیون پوندی تایلر آدامز، هافبک آمریکایی لیدز یونایتد، را فعال کرده است.

آبی ها مشتاق هستند تا قبل از شروع فصل جدید خط هافبک خود را بیش از پیش تقویت کنند و به دنبال تکمیل قرارداد تایلر آدامز پس از تصمیم برای فعال کردن بند آزادسازی 20 میلیون پوندی او هستند. بندی که پس از سقوط لیدز به دسته پایین تر قابل فعال شدن است.

 تایلر آدامز

دیلی میل و دیگر رسانه‌های انگلیسی ادعا کرد که چلسی این بند فسخ را فعال کرده و آدامز اکنون باید آزمایشات پزشکی را پشت سر بگذارد.

این اتفاق پس از آن رخ می دهد که آبی ها برای جذب رومئو لاویا از لیورپول پیشی گرفتند و پیشنهادی 48 میلیون پوندی برای جذب او به ساوتهمپتون ارائه کردند.

آدامز تابستان گذشته از لایپزیش به لیدز پیوست و علاقه ای به بازی در در چمپیونشیپ پس از سقوط این باشگاه به دسته دوم فوتبال انگلیس ندارد. این هافبک فصل گذشته یکی از معدود خوب های لیدز بود و 24 بازی در تمام رقابت ها انجام داد.

 تایلر آدامز

با این حال، او دو ماه پایانی فصل را به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ از دست داد و نتوانست به آنها در تلاش برای جلوگیری از سقوط کمک کند.انتظار نمی رود آدامز تا ماه آینده به میادین بازگردد.

پس از جدایی بازیکنانی مانند انگولو کانته، میسون مونت و متئو کواچیچ در تابستان امسال، چلسی شدیدا به تقویت خط میانی خود نیاز دارد و این از اولویت های باشگاه است.

آبی‌ها بیشتر تابستان را صرف تلاش برای خرید مویزس کایسدو از برایتون کرده‌اند، اما اخیراً پیشنهادی 80 میلیون پوندی آنها رد شد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه