نشانه‌های اختلاف بین نکونام و خطیر!

در شرایطی که یک بازیکن خارجی با دعوت باشگاه استقلال در تهران حضور دارد، ولی وضعیت او برای حضور در تیم نامشخص است.

 استقلال در آستانه برگزاری نخستین دیدار خود در لیگ بیست و سوم، وضعیت عجیبی را سپری می کند. تقریبا تمامی اهالی فوتبال از اختلافات میان مدیریت باشگاه و سرمربی خبردار شده اند و حالا این موضوع به بحث جذب بازیکن نیز کشیده شده است.

با حضور علی خطیر در رأس مدیریت باشگاه، نکونام خواستار جذب چند بازیکن خارجی شد ولی مدیران قادر به جذب آنها نبودند و در این میان، منتظر محمد به عنوان کاپیتان تیم امید عراق و سهمیه زیر 23 سال به استقلال پیوست که گفته می شود سرمربی تیم زیر بار جذب این بازیکن نرفته و قصد استفاده از او را ندارد.

 2u3by4jp

نکته عجیب دیگر این است که علی خطیر موفق شده با مهاجم فصل قبل کلوژ رومانی به توافق برسد و حتی این بازیکن در تهران حضور دارد اما گفته می شود که نکونام زیر بار استفاده از او نمی رود! رانجلو یانگا نام بازیکن هلندی است که برای حضور در استقلال با مدیران باشگاه به توافق رسیده است.

 ufw04tdl

او که متولد هلند است، همبازی یورگن لوکادیا در تیم ملی کوراسائو بوده ولی فصل گذشته برای کلوژ رومانی به میدان رفت و در 47 مسابقه موفق به زدن دوازده گل شد و 2 بار نیز پاس گل داد. او که سابقه بازی در 10 تیم مختلف را در کارنامه دارد، برای رده های پایه تیم ملی هلند نیز بازی کرده است.

بهترین دوران فوتبالی این بازیکن به فصل 2017 – 2018 برمیگردد که در کمال تعجب او برای سه تیم خنت بلژیک، ترنچین اسلواکی و آستانه قزاقستان به میدان رفت و در 46 بازی موفق به زدن 25 گل شد و 5 بار پاس گل داد. البته طبق قوانین فیفا هر بازیکن در طول یک فصل قادر به بازی در بیشتر از 2 تیم نیست اما از آنجایی که لیگ قزاقستان در یک سال تقویمی برگزار می شود، پس از پایان لیگ بلژیک، رانجلو یانگا بدون استراحت راهی آستانه شد و برای این تیم به میدان رفت.

 sjhfox3u

این در شرایطی است که پس از بازگشت آرمان رمضانی و امید حامدی فر، لیست بازیکنان بزرگسال استقلال پر شده و این تیم قادر به جذب رانجلو یانگا 31 ساله نیست مگر اینکه تا پیش از اتمام پنجره نقل و انتقالاتی، آبی پوشان نام یک بازیکن خود را از لیست خارج کنند.

به هر شکل و در شرایطی که جواد نکونام به دلیل عدم جذب بازیکنان خارجی موردنظرش تاکنون زیر بار استفاده از منتظر محمد نرفته و قراردادی هم با رانجلو یانگا امضا نشده، باید دید سرنوشت بازیکنان خارجی که با نظر علی خطیر جذب شده اند، چه خواهد شد.

js5eu04u

منبع: ورزش3
دیدگاه