دوئل نکونام و ویسی برای چهارمین بار

جواد نکونام که پیش از این در سه تقابل برابر عبدالله ویسی به پیروزی رسیده، به دنبال کسب برد چهارم است.

استقلال و صنعت نفت تا ساعتی دیگر در آبادان به مصاف هم می روند. جدا از اینکه این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است، به صحنه جدال میان جواد نکونام و عبدالله ویسی نیز تبدیل شده است که رقابت خاصی با یکدیگر دارند.

این دو سرمربی تاکنون سه مرتبه به مصاف هم رفته اند. تقابل اول به لیگ هجدهم برمیگردد. جایی که نکونام به عنوان سرمربی نساجی موفق شد با تک گل علی اصغر عاشوری از سد نفت مسجدسلیمانی عبور کند که هدایت آن برعهده ویسی بود.

در تقابل دوم نیز باز هم سرمربی امروز استقلال برنده از زمین خارج شد. در هفته ششم از لیگ نوزدهم، فولاد در یک بازی خارج از خانه توانست شاهین بوشهر را با تک گل حسن بیت سعید شکست دهد. ویسی در آن دیدار سرمربی شاهین بود و نکو هم هدایت اهوازی ها را بر عهده داشت.

دوئل آخر این دو در همان لیگ نوزدهم به انجام رسید. ویسی پس از جدایی از شاهین، هدایت پیکان را بر عهده گرفت و در هفته بیست و یکم برابر فولاد به میدان رفت که با نتیجه 2 بر یک مغلوب تیم نکونام شد.

حالا نکونام امیدوار است تا در چهارمین تقابل برابر عبدالله ویسی، دست پر از زمین خارج شود. دیداری که امشب برای هر دو سرمربی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار