درخواست فولاد از فدراسیون برای افزایش سقف بودجه

باشگاه فولاد خوزستان با ارسال نامه‌ای به فدراسیون و سازمان لیگ خواستار افزایش سقف بودجه شده است.

رقابت‌های لیگ برتر اصلا برای فولاد خوب آغاز نشد و آنها به شکلی کاملا غیرمنتظره 3 بازی ابتدایی خود را واگذار کرده‌اند و با دریافت 9 گل در قعر جدول رده‌بندی مسابقات لیگ بیست و سوم حضور دارند.

این نتایج سبب شد تا همکاری علیرضا منصوریان با قرمزپوشان اهوازی که سال گذشته پس از پایان رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آغاز شده بود، در پایان هفته سوم لیگ بیست و سوم و زودتر از آنچه تصور می‌شد به پایان برسد.

منصوریان در توافقی دو جانبه با مدیران باشگاه اهوازی پس از شکست مقابل ملوان از هدایت فولاد خوزستان کناره‌گیری کرد و این روزها مدیران باشگاه خوزستانی در حال جست‌وجوی بازار برای انتخاب جانشین او هستند.

فولاد خوزستان با منصوریان پا به مسابقات گذاشت، اما حالا آنها باید یک مربی جدید همراه با کادر فنی‌اش را استخدام کنند و به احتمال زیاد چند بازیکن مورد نظر سرمربی جدید را هم جذب کنند.

 فولاد

به همین دلیل باشگاه فولاد خوزستان نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال کرده و درخواست افزایش حداقل 30 میلیارد تومانی سقف بودجه را داشته است.

البته با توجه به اینکه پیش‌تر سازمان لیگ و فدراسیون با درخواست مشابهی از سپاهان مخالفت کرده بودند، مدیران فولاد راه حل دومی هم جلوی پای فدراسیون گذاشته‌اند و آن هم تعدیل قرارداد برخی از بازیکنان فصل جاری و انتقال بخشی از تعهدات به سال آینده است، تا بدین ترتیب مشکل رعایت سقف بودجه از بین برود. این در واقع همان کاری است که سپاهانی‌ها نیز انجام دادند و پس از حل مشکل بازیکنانی نظیر رضا اسدی و عیسی آل‌کثیر در حال حل مشکل برایان دابوی بورکینافاسویی هم هستند.

باید دید با گذشت سه هفته از مسابقات فصل جدید فوتبال ایران، سازمان لیگ چه پاسخی به درخواست باشگاه فولاد خوزستان خواهد داد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه