رضاوند : چه تضمینی است که باشگاه پول ما را بتواند بدهد؟

بازیکن استقلال نسبت به قانون سقف بودجه انتقاداتی مطرح کرد.

آرش رضاوند، بازیکن استقلال پس از پیروزی یک بر صفر امشب (دوشنبه) این تیم مقابل استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: خدا را شکر بازی را بردیم. بازی سنگینی بود. مهم سه امتیاز بازی بود که خدا را شکر گرفتیم. به نظرم مهم سه امتیاز بازی است. در بازی قبلی مقابل سپاهان خیلی خوب بازی کردیم و باختیم. امروز به نظرم استقلال خوزستان هم متراکم ظاهر شد اما توانستیم بازی را ببریم. چه یک گل بزنیم، چه ۱۰ تا گل بزنیم، بازی سه امتیاز داریم. پارسال ۶، ۷ تا گل میزدیم اما قهرمان نشدیم.

او درباره کمبود بازیکن استقلال و شانس قهرمانی این تیم گفت: شرایط واقعا سخت است. بازیکنان تاثیرگذاری از دست دادیم و باید تقویت می‌شدیم. باید بازی به بازی جلو برویم.

بازیکن استقلال درباره شانس حضورش در تیم‌ملی بیان کرد: من تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانم دعوت شوم ولی نظر، نظر سرمربی است.

رضاوند درباره شرایط چمن ورزشگاه آزادی تصریح کرد: امروز چمن افتضاح بود. این چمن شرایط سرعت دادن به بازی را ندارد. امیدوارم در تعطیلات به چمن رسیدگی شود و مثل قبل شود.

با باشگاه بر سر ۱۰ درصد مطالبات‌مان اختلاف داریم

او در ادامه درباره میزان مطالبات بازیکنان از باشگاه توضیح داد: یک بحثی با باشگاه داریم که باشگاه می‌گوید فلان قدر طلب دارید و ما یک میزان دیگر مدنظرمان است. باشگاه می‌گوید ۳۵، ۴۰ درصد بدهکار است اما ما می‌گوییم ۴۵ درصد طلبکاریم. یک اختلاف حدودا ۱۰ درصدی داریم. با این حال این موضوع مهم نیست. از پارسال طلبکاریم و امسال هم چیزی نگرفتیم که شرایط را سخت کرده است. بعد از عرضه شدن در بورس می‌گفتند که تیم‌ها تا تسویه نکردن مطالباتشان اجازه حضور در فصل جدید را ندارند ولی ما چیزی ندیدیم.

بازیکن استقلال در پاسخ به این سوال که آیا از او خواسته شد که رقم قراردادش را به خاطر رعایت سقف بودجه کاهش دهد، اظهار کرد: سوال من این است که وقتی ۲۵۰، ۳۰۰ میلیارد به عنوان سقف بودجه تعیین شده است، چه تضمینی وجود دارد که باشگاه‌ها بتوانند پول ما را بدهند؟ سقف بودجه به نظرم کارشناسی شده نیست. اصلا سپاهان و تراکتور پول دارد، هزینه کند. اصلا سپاهان ۲ هزار میلیارد تومان هزینه کند یا استقلال ۷۰۰ میلیارد هزینه کند. الان بودجه ما ۲۰۰ میلیارد هم باشد، باشگاه نمی‌تواند حقوق ما را بدهد.

رضاوند در پاسخ به این سوال که آیا از غیبت در لیگ قهرمانان آسیا حسرت نمی‌خورد، گفت: قطعا حسرت خوردیم. الان فکر می‌کنم سومین سال است که در آسیا حضور نداریم. تیم ما به عنوان قهرمان لیگ برتر باید در سید یک قرار می‌گرفت اما کنار گذاشته شدیم و الان باید استراحت کنیم.

 

منبع: ايسنا
دیدگاه