بازگشت پرقدرت اخباری با لباس تیم ملی / عکس

محمدرضا اخباری بعد از به دنیا آمدن فرزندش با روحیه بالاتری در اردوی تیم ملی حضور یافته است.

دروازه بان باتجربه گل گهر با درخشش در سه هفته ابتدایی لیگ برتر و بسته نگه داشتن دروازه خود توانست رکوردی جالب را به جا بگذارد و اعتماد امیر قلعه نویی را بار دیگر جلب کند.

اخباری که در هفته چهارم لیگ به دلیل به دنیا آمدن فرزند دوم خود و البته مصدومیت جزئی ای که داشت از کادرفنی مرخصی گرفته بود و در ترکیب گل گهر حضور نداشت، حالا با حضور در اردوی تیم ملی با آمادگی بالا مشغول تمرین کردن است.

محمدرضا اخباری

دروازه بان 30 ساله فوتبال ایران که رکورددار کلین شیت در فصل جاری محسوب می شود، با آمادگی بالا و البته روحیه بسیار خوبی که از پدر شدن دوباره خود به دست آورده، در تلاش است تا خود را به کادرفنی تیم ملی به بهترین شکل نشان بدهد. او در کنار علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند برای ادامه روزهای خوب تلاش می کند.

اخباری امیدواری زیادی دارد که مقابل بلغارستان و آنگولا فرصت بازی برای تیم ملی را نیز به دست بیاورد و به همین خاطر تمام تلاش خود را در تمرینات به کار گرفته است. اخباری که معمولا در لحظات آخر قبل از تورنمنت های مهم از تیم ملی خط خورده، دیگر نمی خواهد این کابوس به سراغش بیاید و برای حضور در فهرست نهایی جام ملت های آسیا عزم خود را از حالا جزم کرده است

 

منبع: ورزش3
دیدگاه