تقلید رونالدو از مسی در تیم ملی/ عکس

کریستیانو رونالدو، با روحیه بالا و لبخند به لب در تمرینات تیم ملی پرتغال برای رقابت‌های انتخابی یورو 2024 حضور یافت.

ستاره 38 ساله تیم ملی پرتغال روز جمعه مقابل اسلواکی دویست و یکمین بازی ملی‌اش را انجام خواهد داد. او روز گذشته همراه با بازیکنان پرتغال تمریناتشان را زیر نظر روبرتو مارتینز پیگیری کرد. آنها خود را آماده کسب پیروزی و حفظ صدرنشینی‌شان در گروه J انتخابی یورو 2024 می کنند.

ستاره پرتغالی النصر با گلزنی اخیرش مقابل الحزم در هفته پنجم لیگ عربستان شمار گل‌های باشگاهی خود را به عدد شگفت انگیز 850 رساند. تا کنون هیچ بازیکن دیگری موفق به زدن این تعداد گل در عرصه باشگاهی نشده تا رونالدو همزمان عناوین آقای گل ملی و باشگاهی دنیا را به خود اختصاص دهد.

او که 123 گل در 200 بازی ملی به ثمر رسانده تلاش می‌کند تا در آخرین سال‌های حضورش در تیم ملی پرتغال این عدد را به حدی برساند که مثل علی دایی، صاحب قبلی این رکورد با 109 گل، سال‌های سال کسی توان رسیدن به رکوردش را نداشته باشد.

 رونالدو

همین موضوع باعث شده تا رونالدو انگیزه بالایی برای تمامی بازی‌های ملی داشته باشد. او با انتشار دو عکس از تمرین اخیرش همراه با تیم ملی پرتغال به این موضوع تاکید کرد. ستاره النصر در عکس اول کنار هم تیمی‌هایش با چهره‌ای خندان دیده می‌شود و در عکس دوم او را در حین شوت زدن به سبک همیشگی‌اش می‌بینیم.

رونالدو که در جام جهانی 2022 رابطه خوبی با چند ستاره تیم ملی پرتغال نداشت این روزها به سبک لیونل مسی بیشتر از قبل با هم تیمی‌هایش در پرتغال صمیمی شده است. به نظر می‌رسد او با تقلید این رفتار مسی می‌خواهد حداکثر استفاده را از سال‌های پایانی فوتبال ملی‌اش بکند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه