رونالدو: خوشحالم به عربستان برگشتم!

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، با انتشار تصویری در اینستاگرامش از این که به جمع بازیکنان النصر برگشته ابراز خوشحالی کرد.

نام رونالدو در فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی پرتغال در وقفه دیدارهای ملی دیده می‌شد و همین باعث شد که او عربستان را به مقصد این کشور ترک کند. 

این ستاره سابق یونایتد قرار بود در دو بازی برابر تیم ملی اسلواکی و تیم ملی لوکزامبورگ در چارچوب رقابت‌های انتخابی یورو 2024 به میدان برود اما کارت زردی که برابر اسلواکی دریافت کرد باعث شد که از حضور در بازی دوم محروم شود. 

با این حال، او تصمیم گرفت به عنوان فوق ستاره و کاپیتان در کنار بازیکنان تیمش بماند و آنها را در بازی برابر لوکزامبورگ هم همراهی کند و پس از پایان وقفه دیدارهای ملی بار دیگر به عربستان برگردد. 

رونالدو

به نظر می‌رسد که این بازیکن از بازگشت به عربستان و جمع بازیکنان النصر بسیار هم خوشحال است. رونالدو با انتشار تصویری از خودش در تمرینات این تیم در صفحه اینستاگرامش نوشت:« از این که برگشتم خوشحالم.»

النصر روز شنبه باید در چارچوب رقابت‌های لیگ عربستان به مصاف الرائد برود و پس از آن خودش را برای اولین بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر پرسپولیس آماده خواهد کرد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه