اسپانسر استقلال: صبح سه‌شنبه پول می‌دهیم

در جلسه علی خطیر با مدیران اسپانسر جدید، مقرر شد این شرکت روز سه شنبه مبلغ پیش قرارداد را به حساب باشگاه استقلال واریز کند.

اتفاقی که باعث شد جلسه علی خطیر با مدیربرنامه‌های گوستاوو بلانکو و خود این بازیکن به تاخیر بخورد و به نیمه شب بکشد، نشستی بود که مدیرعامل استقلال با مسئولان اسپانسر جدید آبی پوشان داشت.

چند روز قبل بود که قرارداد همکاری میان باشگاه استقلال و شرکت رایتل به عنوان اسپانسر جدید باشگاه منعقد شد و آبی پوشان از اسپانسر تازه خود رونمایی کردند.

از این رو علی خطیر از غروب دوشنبه در جلسه‌ای چند ساعته با مدیران شرکت اسپانسر شرکت کرد. در این جلسه دو طرف درباره نحوه پرداختی و مبالغی که قرار است اسپانسر به استقلال پرداخت کند به توافق کامل رسیدند.

بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما در جلسه دوشنبه شب، قرار است اسپانسر جدید استقلال روز سه شنبه مبلغ پیش قرارداد را به حساب باشگاه واریز کند. مبلغی که می‌تواند بخش اعظمی از مشکلات مالی باشگاه استقلال را برطرف کند.

بازیکنان استقلال چهار روز متوالی است در اعتراض به مشکلات مالی و پرداختن نشدن مطالبات خود از تمرین کردن سر باز می‌زنند و حالا در صورت تحقق وعده اسپانسر جدید برای پرداخت پول در روز سه شنبه، بازیکنان هم می‌توانند درصد مناسبی از مطالبات خود را دریافت کنند و به تمرینات برگردند.

گفتنی است؛ علی خطیر بلافاصله بعد از جلسه طولانی با مدی

 

منبع: ورزش3
دیدگاه