درودگر: از دوستان ممنونم که لیگ را تعطیل کردند!

مدیرعامل باشگاه نساجی از سازمان لیگ بابت تعطیلی مسابقات هفته ششم و داشتن نگاه ملی به نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان تشکر کرد.

 صادق درودگر، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران، درباره نگرانی‌هایی که بابت کیفیت چمن ورزشگاه آزادی برای بازی با الهلال عربستان وجود دارد، گفت: جا دارد از آقای عسگریان تشکر کنم. چمن ورزشگاه خوب است. ان‌شاءالله بازی خوبی را شاهد باشیم.

او درباره اینکه چمن ورزشگاه قائمشهر از آزادی بهتر است، بیان کرد: چمن ورزشگاه قائمشهر هم خیلی خوب شده است. از آقای درویشی و آقای نگهدار و تیمی که با آنها همکاری می‌کنند، ممنونم. این عزیزان شبانه‌روز کار می‌کنند. از همه مهم‌تر اینکه در باشگاه نساجی یک مالک داریم (رضا حدادیان) که از جیب خود هزینه می‌کند و بهترین مدیریت را دارد. ایشان همیشه به ما می‌گوید که بهترین‌ها را برای تیم تهیه کنیم و خودشان هم بهترین‌ها را می‌خواهند.

مدیرعامل نساجی درباره تعطیلی بازی‌های لیگ برتر به خاطر مسابقات آسیایی و لیگ قهرمانان آسیا گفت: از دوستان تشکر می‌کنم که ملی به این موضوع نگاه کردند. بازی‌های ایران در هانگژو و بازی‌های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان بسیار مهم است. به هر حال تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان برای گرفتن سهمیه‌های سال بعد باید عملکرد خوبی داشته باشند و این مسئله بسیار مهم است. یادتان باشد که در هر رقابتی باید شرایط منصفانه باشد و همه تیم‌ها از شرایط یکسان بهره ببرند. برخی باشگاه‌ها بازیکنان خود را به تیم ایران در بازی‌های آسیایی داده‌اند و اگر هفته ششم برگزار می‌شد، متضرر می‌شدند.

درودگر در پایان با اشاره به زحماتی که حدادیان مالک نساجی برای سربلندی این باشگاه می‌کشد، افزود: آقای حدادیان یک‌تنه شمشیر می‌زند. او واقعا تنهاست اما کار را به بهترین شکل در همه زمینه‌ها پیش می‌برد. عاشقانه هم این کار را می‌کند. همیشه به ما می‌گوید در هر موردی بهترین کیفیت را برای تیم تهیه کنید. چمن ورزشگاه قائمشهر را هم ایشان درست کردند. واقعا این چمن داشت از بین می‌رفت، اما با تلاش‌های صورت گرفته VIP و CIP درست شده و بخش‌های مختلف هم ترمیم شده است. ایشان نگاه ملی و بزرگی به نساجی دارند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه