زمان افتتاح رسمی ورزشگاه مدرن مس رفسنجان

مشاور ورزشی شرکت مس ایران اعلام کرد ورزشگاه مدرن و نوساز شهدای مس رفسنجان روز 22 بهمن امسال افتتاح می‌شود.

باشگاه مس رفسنجان با همکاری شرکت مس ایران از چند سال قبل به دنبال ساخت یک ورزشگاه مدرن برای میزبانی بازی‌های خانگی این تیم در لیگ برتر بود. احداث ورزشگاه شماره یک شهدای مس حالا به مراحل پایانی خود نزدیک شده و به زودی شاهد میزبانی نارنجی پوشان لیگ برتر در این ورزشگاه خواهیم بود.

درباره زمان افتتاح رسمی ورزشگاه شماره یک شهدای مس طی روزهای گذشته ابهام‌های زیادی مطرح شده است. در این خصوص اکبر محمدی مشاور ورزشی شرکت مس روز گذشته طی سفری به رفسنجان همراه با حسین پورمحمدی، مدیرعامل مس رفسنجان، از قسمت‌های مختلف ساخته شده و آخرین وضعیت نقص‌های باقی مانده بازدید کرد.

محمدی در مصاحبه امروز خود هم در این باره حرف زد و از زمان افتتاح رسمی این ورزشگاه مدرن سخن گفت. او گفت: «من روز سه شنبه آنجا را از نزدیک دیدم. بازدید خوبی داشتم و از همین‌جا از مدیریت قبلی شرکت مس و همه کسانی که به ساخت و ساز و راه اندازی این ورزشگاه کمک کردند، تشکر می‌کنم. آن ورزشگاه یک ورزشگاه شیک است. نه فقط رفسنجان، ورزشگاه های شهر بابک و کرمان هم سطح خوبی دارند. در ورزقان هم ساخت یک کمپ ورزشی را شروع کردیم که می‌تواند میزبان اردوهای تیم‌های داخلی و خارجی باشد.»

مس رفسنجان

او در پاسخ به این پرسش که مراحل ساخت ورزشگاه جدید شهر رفسنجان تا چه پیش رفته، بیان کرد: «هنوز مشکلاتی وجود دارد که باید حل و فصل شود. چمن آن نیاز به رسیدگی بیشتری دارد. البته می شود الان به صورت موقت از آن استفاده کرد، اما اینکه بخواهیم در آن بازی کنیم، حداقل یک ماه نیاز به کار روی چمن است.»

محمدی درباره زمان افتتاح رسمی ورزشگاه شماره یک شهدای مس در رفسنجان هم گفت: «آقای دکتر خرمی‌شاد، مدیرعامل مجموعه شرکت مس ایران، اشاره کردند که ان‌شاءالله 22 بهمن این ورزشگاه به طور رسمی افتتاح خواهد شد و ما همه برنامه‌ریزی خود را روی این گذاشته‌ایم که بتوانیم تا آن تاریخ ورزشگاه شماره یک شهدای مس را از پیمانکار تحویل بگیریم.»

مس رفسنجان

منبع: ورزش3
دیدگاه